۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان زنجان پرداخت شد
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان:

۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان زنجان پرداخت شد

زنجان-مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان،گفت: سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان زنجان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا خواجه‌ای شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران،گفت: برای بازنگری طرح‌های هادی ۸ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کردیم و علاوه بر بازنگری، اجرای طرح هادی هم در برنامه داریم و در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در واگذاری زمین نهضت ملی قدم‌های خوبی برداشته شده و خبرهای خوبی در راه است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد،گفت: با تلاش‌های انجام شده، در حال حاضر روستاهایی که زیر ۲۰ درصد مسکن مقاوم دارند به کمتر از ۱۸۰ روستا رسیده و ۵۸ درصد واحدهای مسکونی مقاوم‌سازی شدند.

خواجه ای تاکید کرد: امسال برنامه اعطای تسهیلات به ۱۲ هزار واحد مسکونی را داریم و سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی در استان زنجان پرداخت شد.

وی از معرفی ۱۲ هزار فقره پرونده به بانک‌های عامل خبر داد و گفت: تا کنون بیش از ۶۰ درصد منجر به عقد قرارداد شده و با تحقق کامل این کار، ۱۲ درصد واحدهای مسکونی در مدت یک سال مقاوم‌سازی می‌شود و ۹۵ درصد تسهیلات اعطایی مربوط به واحدهای مسکونی احداثی هستند و ۸۷ درصد آن به روستاها اختصاص دارد و علاوه بر این ۸۳ درصد واحدهای مسکونی روستایی دارای سند هستند.

کد خبر: ۲۹۶٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha