۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
نخستین تخصیص اعتبارات اختصاصی سازمان هواشناسی کشور ابلاغ شد

نخستین تخصیص اعتبارات اختصاصی سازمان هواشناسی کشور ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ برای نخستین بار بخشی از درآمدهای سازمان اختصاصی شد، گفت: نخستین تخصیص این اعتبارات ابلاغ شد.

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی کشور، «محمد ناصر هاشمی» در جلسه هماهنگی اعزام کاروان زیارتی کارکنان سازمان هواشناسی کشور به مشهد مقدس اظهار داشت: این برای نخستین بار از زمان تاسیس سازمان هواشناسی کشور است که درآمدهای سازمان اختصاصی می شود.

وی افزود: به‌تازگی تخصیص ۱۰۰ درصد این اعتبار نیز دریافت شده اما وصول نشده است. این به معنی این است که ۱۰۰ درصد درآمدی که در این حوزه وصول می شود به هواشناسی پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: تا پیش از این درآمدهای سازمان عمومی بود و صرف نظر از میزان درآمدها، تنها بخش کمی از آن به سازمان بر می گشت، اما با پیگیری های جهادی ریاست سازمان، بخش عمده درآمدهای سازمان پس از چند سال تلاش و پیگیری مستمر، امسال اختصاصی شد.

وی خاطرنشان‌کرد: قسمت اعظم این اعتبار اختصاصی به‌منظور کمک به معیشت همکاران، به هواشناسی استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

هاشمی گفت: اگرچه میزان درآمدهای سازمان در حد انتظار و متناسب با خدمات گسترده و تخصصی ما نیست، اما در گذشته رسیدن به چنین شرایطی جزو آرزوها بود.

وی اظهار داشت: اگرچه شکرگذار شرایط فعلی بودجه ای سازمان هستیم اما هنوز این شرایط برای ما قانع کننده نیست چراکه اعتبارات و درآمدهای کنونی پاسخگوی نیازهای سازمان نیست.

کد خبر: ۲۹۶٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha