۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند
رئیس اداره نظام مهندسی استان زنجان:

۲۷۰۰ داوطلب در آزمون مهندسی ساختمان زنجان شرکت می‌کنند

زنجان- رئیس اداره نظام مهندسی استان زنجان،گفت: ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب در استان زنجان در آزمون مهندسی همزمان با سراسر کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، احسان ذبیحیان، از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه در تمام رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان همزمان با سراسر کشور در روزهای ۴ و ۵ مرداد سالجاری در استان زنجان هم خبر داد و گفت: این آزمون ها شامل رشته‌های معماری (نظارت،طراحی و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری، ترافیک و آزمون‌های (طرح و اجرای گود، پی و سازه نگهبان) و (ارزیابی، طرح و اجرای بهسازی) برگزار می شود.

وی اظهار کرد: همچنین آزمونی هم در تمام رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، تاسیسات‌مکانیکی، تاسیسات‌برقی، شهرسازی و نقشه‌برداری به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه این آزمون ها در محل دانشگاه زنجان برگزار می شود،گفت: در این دوره از آزمون، آزمون صلاحیت ارائه خدمات مهندسی کارشناسی(ماده ۲۷) هم برگزار خواهد شد ودر مجموع بیش از دو هزار و ۷۰۰ نفر در این آزمون ها شرکت خواهند کرد.

ذبیحیان تاکید کرد: داوطلبان آزمون می توانند از امروز به پروفایل شخصی خود بر روی وبسایت دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیhttps://inbr.sanjeshserv.ir/ مراجعه کرده و پرینت کارت شناسایی آزمون خود را تهیه کنند.

کد خبر: ۲۹۶٬۶۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha