۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

۱۶۸۸ یکی از مقرون به صرفه ترین سایت ها برای خرید عمده است.، با وجود محبوبیت و فرصت های گسترده، بسیاری از کارآفرینان در مسیریابی و یافتن تامین کنندگان در ۱۶۸۸ با مشکلاتی مواجه می شوند.

به گزارش بازار، ۱۶۸۸ یکی از مقرون به صرفه ترین سایت ها برای خرید عمده است.، با وجود محبوبیت و فرصت های گسترده، بسیاری از کارآفرینان در مسیریابی و یافتن تامین کنندگان در ۱۶۸۸ با مشکلاتی مواجه می شوند. مقاله ما به شما کمک می کند تا تمام تفاوت های ظریف کار با پلت فرم ۱۶۸۸ را درک کنید. ما راهنمای دقیق و نکات مفیدی را برای یافتن و انتخاب موفق تامین کنندگان قابل اعتماد به شما ارائه خواهیم داد.

۱. ۱۶۸۸ چین چیست؟

۱۶۸۸ در سال ۱۹۹۹ توسط میلیاردر چینی جک ما راه اندازی شد. از آن زمان، به پلتفرم پیشرو برای تجارت داخلی در چین تبدیل شده است. هدف اصلی آن کمک به شرکت های کوچک و متوسط ​​چینی برای توسعه تجارت خود است. این پلت فرم به تامین کنندگان در یافتن مشتریان جدید، بهبود فرآیندهای تولید و افزایش فروش در بازار داخلی چین کمک می کند.

در زبان چینی، ۱۶۸۸ مانند "A Li Ba Ba" به نظر می رسد. در اصل، این سایتی شبیه به Alibaba.com است، اما به طور انحصاری بر مصرف کننده چینی متمرکز شده است. برخلاف علی بابا، ۱۶۸۸ تمرکز بین المللی ندارد. در نتیجه، قیمت ها در آن پایین تر است. این امر پلتفرم ۱۶۸۸ را به ویژه برای شرکت های ایرانی که به دنبال شرایط مطلوب برای خرید عمده هستند جذاب می کند.

با این حال، همانطور که ممکن است حدس بزنید، خرید کالا در سایتی که برای بازار چین طراحی شده است برای یک خارجی چندان ساده نیست. برای استفاده موفقیت‌آمیز از این پلت‌فرم، درک تمام ویژگی‌های آن و آمادگی برای مقابله با هر چالشی که پیش می‌آید ضروری است.

برای کمک به درک بهتر ویژگی های سایت، چندین ویژگی کلیدی را برجسته کرده ایم:

۱۶۸۸ به سمت تجارت عمده فروشی است:
هر تامین کننده در پلت فرم حداقل مقدار سفارش را تعیین می کند. این معمولاً بسته به نوع محصول به ده ها یا صدها واحد یا بسته می رسد. برخی از تامین کنندگان حداقل مقدار سفارش را تعیین می کنند. در موارد نادر، فروشندگانی هستند که مایل به فروش کالا به صورت خرده فروشی هستند.

سایت و اپلیکیشن ۱۶۸۸ فقط به زبان چینی در دسترس است:
۱۶۸۸ فارسی ، انگلیسی یا زبان های دیگر را پشتیبانی نمی کند. برای تسهیل کاربری، می توانید از ابزارهای ترجمه ارایه شده در مرورگر خود استفاده کنید. هنگام بازدید از سایت، به سادگی بر روی نماد ترجمه در نوار آدرس کلیک کنید و گزینه ترجمه صفحه را به زبان خود انتخاب کنید. این به طور قابل توجهی فرآیند یافتن اطلاعات را ساده می کند.

ارتباط با تامین کنندگان در ۱۶۸۸ به زبان چینی انجام می شود:
تولید کنندگان در ۱۶۸۸ محصولات خود را به مصرف کننده چینی می فروشند. برای آنها منطقی نیست که کارمندان مسلط به زبان انگلیسی یا زبان های دیگر را استخدام کنند. برای خریداران ایرانی بدون دانش چینی، برقراری ارتباط با یک تامین کننده می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. به همین دلیل است که بسیاری از آنها به استفاده از خدمات " شرکت هایی که خدمات خرید از ۱۶۸۸" ارایه میدهند روی می آورند.

قیمت به تعداد سفارش بستگی دارد:
مانند تمام بازارهای عمده فروشی، هدف فروشندگان ۱۶۸۸ ایجاد انگیزه برای خرید حجم زیاد است. هر چه حجم دسته خریداری شده بیشتر باشد، قیمت هر واحد محصول کاهش می یابد. هنگام مذاکره، تخفیف های احتمالی برای افزایش حجم سفارش را در نظر بگیرید.

تحویل در خارج از چین در دسترس نیست:
تحویل کالا از ۱۶۸۸ فقط به داخل چین است. این بدان معنی است که تامین کنندگان در ۱۶۸۸ شرایط تحویل را فقط در چین ارائه می دهند. به همین دلیل باید دریافت کالا و ارسال به ایران از طریق شرکتی که خدمات کارگو چین به ایران ارایه میدهد سازماندهی کنید.

کالا در بسته بندی سازنده چینی تحویل می شود:
محصولات موجود در سایت ۱۶۸۸ برای صادرات در نظر گرفته نشده اند. آنها فقط در داخل چین حمل می شوند. بر همین اساس در بسته بندی اصلی شرکت سازنده که شامل تمامی اطلاعات و برچسب چینی است به شما تحویل داده می شود. چنین بسته بندی به سازگاری بیشتری برای بازار شما نیاز دارد. یک کارگو ۱۶۸۸ خوب ممکن است در مورد سفارشی سازی بسته بندی مذاکره کند، اما برای این کار باید هزینه اضافی بپردازید.

پرداخت ها به یوان فقط به کارت بانکی چینی یا از طریق کیف پول Alipay انجام می شود:
دو گزینه برای پرداخت کالا در ۱۶۸۸ وجود دارد: انتقال به کارت بانکی چینی و پرداخت از طریق کیف پول Alipay. برای هر دو گزینه، به یک حساب در یک بانک چینی نیاز دارید. حتی اگر چنین حسابی دارید، تکمیل پرداخت نیاز به یک فرآیند تأیید پیچیده دارد که فقط ساکنان چین می توانند آن را انجام دهند. این مشکل از طریق شرکت کارگو ۱۶۸۸ قابل حل است.

بر اساس این ویژگی ها، می توان بیان کرد که همکاری با تامین کنندگان از پلت فرم ۱۶۸۸ دارای مزایا و مشکلات است.

خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

مزایای کار با ۱۶۸۸:

قیمت های پایین.

طیف گسترده ای از محصولات و تامین کنندگان.

تماس مستقیم با تولید کنندگان

مشکلات کار با ۱۶۸۸:

مشکلات بلد نبودن زبان چینی.

مشکلات در پرداخت.

چالش در راستی آزمایی کیفیت کالا و قابلیت اطمینان تامین کنندگان بدون واسطه یا نماینده.

افزایش زمان تحویل

۲. چگونه می توان یک تامین کننده در وب سایت ۱۶۸۸ پیدا کرد؟

پلت فرم ۱۶۸۸.com منحصراً برای کاربران چینی طراحی شده است و اپلیکیشن و وب سایت ۱۶۸۸ فقط به زبان چینی در دسترس است. ترجمه به انگلیسی یا هر زبان دیگری در سایت ارائه نشده است. این امر مشکلات خاصی را برای کاربران خارجی که سعی در جستجوی محصولات و تامین کنندگان در وب سایت دارند ایجاد می کند.

اگر ترجیح می دهید محصولات را با کلمه کلیدی جستجو کنید، می توانید از نوار جستجو استفاده کنید. با این حال، هنگام وارد کردن پرس و جو به زبان انگلیسی، سایت ممکن است نتایج نامربوط زیادی ارائه دهد. برای افزایش دقت جستجوی خود، درخواست های خود را به چینی ترجمه کنید. در صفحات اول نتایج جستجو، سیستم رتبه بندی تامین کنندگان با رتبه های بالا را پیشنهاد می کند.

خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

یکی دیگر از ویژگی های وب سایت ۱۶۸۸ امکان جستجوی محصولات با عکس است. برای جستجوی سریع کالا در ۱۶۸۸، روی نماد دوربین در گوش راست بالای اپلیکیشن ۱۶۸۸ کلیک کنید و یک تصویر ذخیره شده از محصول مورد نظر خود را آپلود کنید. سیستم به با هوش مصنوعی آن را تجزیه و تحلیل می کند، آن را با تصاویر محصولات موجود در پایگاه داده مقایسه می کند و نتایجی را ارائه می دهد که دقیق ترین مطابقت را با تصویر آپلود شده دارد. این امر به ویژه در صورتی راحت است که نام دقیق محصول را نمی دانید یا از صحت ترجمه مطمئن نیستید.

۳. هنگام انتخاب یک تامین کننده در ۱۶۸۸ چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

هنگام انتخاب یک تامین کننده در پلتفرم، توجه به قیمت محصول نه تنها مهم است، بلکه به تعدادی دیگر از عواملی که می تواند بر کیفیت خدمات و رضایت از معامله تأثیر بگذارد نیز اهمیت دارد. برای ساده سازی این انتخاب برای کاربران، این پلتفرم برچسب های مختلفی را به فروشندگان خود اختصاص می دهد. بر اساس این برچسب ها، می توانید سودمندترین و قابل اعتمادترین تولید کنندگان را فیلتر کنید.

به عنوان مثال، برچسب "انتخاب متخصص" (行家选) به این معنی است که محصول این فروشنده در پلت فرم مورد تقاضا است و در مقادیر زیادی ارسال می شود. این فرصتی را فراهم می کند تا محصولی را خریداری کنید که قبلاً بازخوردهای مثبت و شناخته شده ای را در بازار دریافت کرده است و بنابراین خطرات خرید کالاهای بی کیفیت را کاهش می دهد.

پس از باز کردن صفحه محصول، در بالا، اطلاعاتی در مورد تامین کننده پیدا خواهید کرد. بر اساس این اطلاعات، می توانید ببینید که تامین کننده چقدر محبوب است و خدماتی که ارائه می دهد چقدر خوب است.

معیارهای ارزیابی تامین کننده در وب سایت:

۱. رتبه بندی: هر چه تعداد محموله ها بیشتر باشد و شکایات یک تامین کننده کمتر باشد، امتیاز آنها بالاتر است.

۲. مدت زمان ثبت نام در ۱۶۸۸: ترجیحاً فروشندگانی انتخاب شوند که حداقل ۳ سال در بستر ۱۶۸۸ ثبت نام کرده باشند. این نشان دهنده ثبات شرکت و حضور طولانی مدت آن در بازار است.

۳. نوع شرکت: درست در زیر رتبه بندی، می توانید ببینید که فروشنده سازنده کالا است یا توزیع کننده. خرید مستقیم از تولید کننده ممکن است قیمت های پایین تر و کیفیت محصول قابل اطمینان تری را ارائه دهد. وضعیت سازنده با اسناد در هنگام ثبت نام تأیید می شود.

۴. حجم فروش: مدال های "A" نشان دهنده مبلغی است که فروشنده از فروش در یک ماه به دست آورده است. یک مدال "A" معادل ۵۰۰ ¥ است. پس از مدال ها به تامین کنندگان الماس و سپس تاج اهدا می شود. حداکثر علامت ۵ ستاره برای فروش به مبلغ ۵۰۰ میلیون یوان یا بیشتر است.

۵. وجود نماد گاو: وضعیت گاو به این معنی است که فروشنده توسط یکی از شرکت های بازرسی که با ۱۶۸۸ همکاری می کنند بازرسی را گذرانده است. آنها همچنین کلیه اسناد تاسیس خود را ارائه کرده اند، مبلغ تضمینی ۱۶۰۰۰ ¥ را واریز کرده اند و همه موارد را رعایت کرده اند. الزامات سختگیرانه پلت فرم این یک تامین کننده ممتاز با سطح بالایی از قابلیت اطمینان است.

۶. درصد فروش تکراری: درصد خریدارانی است که در ۹۰ روز گذشته دو یا چند خرید از فروشنده انجام داده اند. میانگین نرخ ۲۰-۳۰٪ است. نرخ بالای ۳۰ درصد عالی در نظر گرفته می شود. این نشانه خوبی از ثبات و قابلیت اطمینان شرکت است. کمتر از ۲۰٪ فروش تکراری نشان می دهد که محصولات فروشنده احتمالاً کیفیت پایینی دارند یا دلایل دیگری وجود دارد که خریداران مایل به بازگشت برای خریدهای تکراری نیستند.

۴. چگونه می توان کالاها را در وب سایت ۱۶۸۸ خرید؟

برای خرید کالا در سایت ۱۶۸۸ سه گزینه خواهید داشت. هر کدام از آنها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند. بیایید آن را بفهمیم.

۴.۱ تماس مستقیم با سازنده

خرید کالا از تولید کننده در برنامه ۱۶۸۸ روشی برای کسانی است که می خواهند شخصاً تمام مراحل معامله را کنترل کنند و تجربه کار با تأمین کنندگان چینی را داشته باشند. برای این کار باید در پلتفرم ثبت نام کنید. در صفحه محصول معمولا دکمه ای برای ارسال پیام به فروشنده وجود دارد. علاوه بر این، می توانید شماره تلفن تامین کننده یا وی چت را در صفحه پیدا کنید. قبلا در مقاله "خرید از چین با ویچت" به کاربرد ویچت در خرید از چین اشاره کرده ایم.

۴.۲ گفتگو از طریق یک واسطه

برای جلوگیری از مشکلات ناشی از خرید شخصی، بسیاری از کارآفرینان و افراد ترجیح می دهند از خدمات کارگو ۱۶۸۸ استفاده کنند. اصل کار یک کارگو خرید از ۱۶۸۸ این است که شما محصول و تامین کننده مورد نظر را پیدا کنید و سپس لینک صفحه آن را در صفحهاستعلام قیمت از ۱۶۸۸ کارگو قرار دهید. کارگو ۱۶۸۸ قیمت تمام شده محصول به همراه جزییات هزینه های مربوطه به درخواست کننده اعلام و در مرحله بعدی کالا را خریداری می کند و تحویل آنها را به آدرس شما انجام می دهد.

به عنوان یک قاعده، واسطه طیف کاملی از خدمات، از مذاکره با فروشندگان تا بسته بندی مجدد کالاها و ارسال آنها به خارج از چین را ارائه می دهد. با تشکر از تجربه خود، آنها می توانند به جلوگیری از اشتباهات معمولی و به حداقل رساندن خطرات مرتبط با خرید بین المللی کمک کنند. درصد خدمات واسطه معمولاً از ۳ تا ۱۰ درصد مبلغ تراکنش متغیر است که متعاقباً با صرفه جویی در زمان و هزینه جبران می شود.

۴.۳ خدمات یک کارگو ۱۶۸۸

اگر سفارش بزرگ است یا می‌خواهید قبل از ارسال از کیفیت کالا اطمینان حاصل کنید، بهتر است از خدمات نمایندگی استفاده کنید. نمایندگی ها طیف وسیع تری از خدمات را ارائه می دهند. آنها جستجوی کالاها را انجام می دهند، کیفیت آنها و قابلیت اطمینان تامین کننده را بررسی می کنند، آنها را خریداری می کنند و حتی در صورت وجود نقص، بازگشت کالا را سازماندهی می کنند.

با این حال، نمایندگان به سفارشات بزرگ علاقه مند هستند. اگر از آنها بخواهید حجم کمی از کالاها را خریداری کنند، باید انتظار کمیسیون بالایی داشته باشید.

خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

۵. چگونه می توان خطرات کلاهبرداری از سوی فروشندگان را در ۱۶۸۸ به حداقل رساند؟

در وب‌سایت ۱۶۸۸، هم تولیدکنندگان بزرگ با سال‌ها تجربه و هم شرکت‌های کوچکی وجود دارند که تازه وارد بازار شده‌اند. مهم است که بتوانید شرکای قابل اعتماد و قابل اعتماد را از کسانی که ممکن است انتظارات را برآورده نکنند تشخیص دهید. در زیر چندین توصیه ارائه کرده ایم. آنها به شما کمک می کنند تا خطرات تقلب از طرف تامین کنندگان پلت فرم را به حداقل برسانید و از ایمنی و رضایت خرید خود اطمینان حاصل کنید.

۵.۱ ارزان ترین محصولات را انتخاب نکنید

از محصولات با قیمت های مشکوک پایین خودداری کنید. تصمیم به صرفه جویی در پول اغلب منجر به محصولات با کیفیت پایین یا تقلب از سوی تامین کننده می شود. فروشندگانی که محصولات را با قیمت های بسیار پایین تر از میانگین بازار عرضه می کنند، ممکن است از مواد نامرغوب برای تولید استفاده کنند یا اصلا کالا را عرضه نکنند. به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب در بازار باشید تا از کیفیت و قابلیت اطمینان آنها اطمینان حاصل کنید.

۵.۲ قبل از خرید بزرگ نمونه درخواست کنید

این رویکرد نه تنها به شما امکان می دهد کیفیت محصولات را ارزیابی کنید، بلکه قابلیت اطمینان و یکپارچگی تامین کننده را نیز تایید می کند. تامین کنندگانی که مایل به ارائه نمونه از محصولات خود هستند معمولاً از کیفیت آنها اطمینان دارند و علاقه مند به همکاری طولانی مدت هستند. در عین حال، امتناع ممکن است به عنوان سیگنالی برای بررسی دقیق تر فروشنده و حتی امتناع از ادامه معامله باشد.

۵.۳ الزامات کیفی محصولات را به وضوح بیان کنید

قبل از ثبت سفارش، الزامات کیفیت خود را به وضوح برای محصول مشخص کنید. اطمینان حاصل کنید که این الزامات در پیام ها و توافقات شما با تامین کننده مستند شده است. ویژگی ها و استانداردهای مشخص شده به وضوح کمک می کند تا از سوء تفاهم جلوگیری شود و اطمینان حاصل شود که محصول انتظارات شما را برآورده می کند.

۶. چگونه کالاهای ۱۶۸۸ را به خارج از چین تحویل دهیم؟

چالش اصلی هنگام خرید کالا در پلتفرم ۱۶۸۸ ، تحویل آنها به مقاصد بین المللی این است که این پلت فرم روی بازار داخلی متمرکز است. فروشندگان در اینجا مجوز صادرات کالاهای اضافی را ندارند. بنابراین، برای تحویل کالا به ایران، به یک واسطه قابل اعتماد نیاز دارید.

خرید آنلاین از ۱۶۸۸ چین: چگونه از چین با گوشی خرید کنیم؟

خدمات کارگو ۱۶۸۸ (شوجی ایران) به غلبه بر تمام مشکلات مرتبط با تحویل کالا به ایران کمک می کند. تجربه سال‌ها ما تضمین می‌کند که محصولات شما به صورت حرفه‌ای مدیریت می‌شوند و به نقطه مقصد تحویل داده می‌شوند.

کد خبر: ۲۹۶٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha