۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
نصب ۲۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در تهران
مقام مسئول وزارت صمت خبر داد:

نصب ۲۰ ایستگاه شارژ خودروهای برقی در تهران

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت، معدن و تجارت از نصب ۲۰ ایستگاه برق خودروهای برقی خبر داد و گفت: برنامه درازمدت ما توسعه ایستگاه‌های شارژ به سه هزار و ۵۰۰ نقطه است.

به گزارش بازار از وزارت صمت، «حسن کریمی سنجری» در این باره اظهار داشت: در حال حاضر بحث ما تامین برق ایستگاه‌های شارژ است که روند کندی از نظر برق رسانی دارند و به طور کلی ایستگاه‌های شارژ، فشاری روی شبکه برق کشور ندارند.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت، تصریح کرد: ناترازی برق کشور فراتر از اعداد ذکر شده است و برق ایستگاه‌های شارژ نمی‌تواند اثری بر برق کشور وارد کند، برنامه‌ریزی کرده ایم تا ۱۰۰ هزار خودرو برقی به کشور وارد کنیم.

وی اضافه‌کرد: باتوجه به اینکه ما ناترازی در بحث برق داریم، برای مدیریت بار شبکه ورود خودروهای برقی به کشور را مدیریت کرده‌ایم.

کریمی سنجی در ادامه یادآور شد: توانایی کشور برای توسعه خودروهای برقی بالا است، اما به دلیل توسعه زیرساخت و موضوع برق فعلا مدیریت می‌کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: هر خودرو برقی بالای ۳۵۰ کیلومتر می‌تواند مسافت طی کند و متوسط پیمایش خودروهایی که وارد شده اند چیزی بیش از ۴۰۰ الی ۵۰۰ کیلومتر است.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صمت درباره خدمات پس از فروش خودروهای برقی گفت: شرط واردات در وهله نخست خدمات پس از فروش است؛ بنابراین یکی از الزامات واردات، خدمات پس از فروش است و تاکید وزارت صمت ارائه خدمات گارانتی مطلوب‌تر برای واردات است.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha