۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
استان زنجان از نظر تولید و تأمین انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان :

استان زنجان از نظر تولید و تأمین انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد

زنجان-جوادی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان،گفت: استان زنجان از نظر تولید و تأمین انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و بخش صنعت سهمی ۵۰ درصدی از برق توزیع شده در استان را دارد.

پیام جوادی در گفتگو با خبرگار بازار،با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ۴۳۹۲ مشترک صنعتی دارد ،گفت:این مشترکان حدود ۵۰ درصد از برق توزیع شده در استان را مصرف می‌کنند.

وی ابراز کرد: ناترازی موجود در تولید و توزیع انرژی در ماه‌های گرم سال به چالش‌های آب و هوایی و رفتار مشترکان ارتباط دارد و صنعت برق برای جبران این ناترازی باید ظزفیت‌های تولید انرژی را هر ساله متناسب با افزایش مصرف مشترکان ارتقا دهد .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: توسعه اقتصادی با انرژی گره خورده و جهش تولید نیازمند تأمین برق پایدار است و استفاده بهینه از انرژی با کمترین تلفات و بیشترین بازدهی علاوه بر افزایش توان تولید، صرفه‌جویی انرژی و پیشگیری از اتلاف منابع‌طبیعی را به همراه دارد.

جوادی، به عقد ۲۶۷۳ تفاهم‌نامه همکاری با صنایع بزرگ و کوچک استان برای عبور از پیک بار تابستان اشاره کرد و بیان داشت: در این تفاهم‌نامه‌ها که به صورت کارشناسی شده است برنامه‌ریزی دقیقی برای کنترل میزان مصرف صنایع در ساعات اوج بار طراحی شده و صنایع با جابجایی روزهای تعطیلی از جمعه به یکی از روزهای طول هفته یا تعطیلی موقت برای اورهال (بازسازی) ماشین‌آلات بدون آسیب به تولید به میزان بار مصرفی صنایع به عنوان بزرگ‌ترین مشترکان برق استان به راحتی مدیریت می‌شود .

وی افزود: نتیجه این همکاری پایداری شبکه‌های توزیع برق و پایداری شبکه برق برای همه مشترکان از جمله خانگی و تجاری است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، با بیان اینکه استان زنجان از نظر تولید و تأمین انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد ،بیان داشت: بخش صنعت سهمی ۵۰ درصدی از برق توزیع شده در استان را دارد و این مهم پایداری شبکه برق را برای تولید بسیار ضروری می‌کند.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha