۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
دستورالعمل سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور ابلاغ شد
از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه؛

دستورالعمل سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور ابلاغ شد

رئیس سازمان برنامه «دستورالعمل سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور» را به دستگاه‌های اجرایی دارای طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قانون بودجه سنواتی و سازمان‌های برنامه‌ریزی استان‌ها ابلاغ کرد.

به گزارش بازار از سازمان برنامه و بودجه، «دستورالعمل سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور» از سوی «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دستگاه‌های اجرایی دارای طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در قانون بودجه سنواتی و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه تصریح شده است: «ابلاغ و پرداخت هرگونه تخصیص اعتبار در شش‌ماهه اول سال ۱۴۰۳ منوط به تکمیل فرم‌های نظارتی در مهلت تعیین شده در سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور است.»

در ابتدای این بخشنامه آمده است: «در راستای اجرای مواد ۳۴ و ۳۵ قانون برنامه و بودجه مصوب سال ۱۳۵۱ و ماده ۳۳ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (تصویب‌نامه شماره ۲۴۵۴۱/ت۶۲۴۹۸ هـ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ هیات محترم وزیران)، سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر دارد برنامه نظارت طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی مندرج در پیوست ۱ قانون بودجه را در بستر سامانه نظارت به نشانی http://budget.mporg.ir پیاده‌سازی و اجرایی نماید.

در این راستا به پیوست «دستورالعمل سامانه نظارت بر پروژه‌های عمرانی کشور» برای اجرا ابلاغ می‌گردد. کلیه دستگاه‌های اجرایی که موافقت‌نامه طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آنها با این سازمان مبادله می‌گردد و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها، موظف‌اند اقدامات لازم را برای ثبت و تأیید اطلاعات مالی، عملیاتی، نظارتی و کیفی پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مطابق دستورالعمل مذکور در سامانه نظارت به عمل آورند.»

این بخشنامه در پایگاه اطلاع‌رسانی نظام فنی و اجرایی کشور منتشر شده است.

کد خبر: ۲۹۶٬۳۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha