۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
آیا کامالا هریس شانس بهتری برای پیروزی به دموکرات‌ها می‌دهد؟

آیا کامالا هریس شانس بهتری برای پیروزی به دموکرات‌ها می‌دهد؟

با کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا، تقلای حزب دموکرات برای معرفی نامزد این حزب برای رقابت با ترامپ افزایش یافته و بسیاری «کامالا هریس» را جدی‌ترین گزینه برای نمایندگی میدانند.

به گزارش بازار، نظرسنجی‌های اخیر در آمریکا نشان می‌دهند هریس کمی از بایدن بهتر عمل می‌کند. اما هنوز درباره محبوبیت او اختلاف نظر وجود دارد.

در یک نظرسنجی سی‌ان‌ان، هریس ۲ درصد از دونالد ترامپ تا الان عقب بود، اما بایدن ۶ درصد. در نظرسنجی نیویورک تایمز در ایالت پنسیلوانیا، هریس ۱ درصد از ترامپ عقب بود ولی بایدن ۳ درصد. این نتایج نشان می‌دهند هریس ممکن است کمی بهتر از بایدن در برابر ترامپ عمل کند.

نظرسنجی نیویورک تایمز/کالج سیه‌نا نشان داد که در پنسیلوانیا، کامالا هریس با ۱ درصد از دونالد ترامپ عقب است، در حالی که جو بایدن با ۳ درصد عقب است. این نشان می‌دهد که هریس در آن ایالت کمی شانس برد بهتری از بایدن دارد.

نظرسنجی ملی رویترز/ایپسوس هم نشان می‌دهد بایدن و هریس در یک رقابت نزدیک با ترامپ هستند و تقریباً مساوی پیش می‌روند.

به گزارش وُکس، یکی از مزایای هریس این است که ۶۹ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند بایدن بیش از حد پیر است، نگرانی‌ای که درباره هریس وجود ندارد.

همچنین طبق گزارش FiveThirtyEight در ۱۸ جولای، نارضایتی در آمریکا نسبت به بایدن ۱۷.۷ درصد هست ولی برای هریس، این نرخ عدم تأیید ۱۱.۸ درصد است.

کد خبر: ۲۹۶٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha