۵ ایده برای استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی

۵ ایده برای استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی

ترکیب تایل ترموود و چمن مصنوعی را می توان تا همیشه یک ترکیب برنده دانست که به هر فضایی زیبایی و جلوه بی نظیری می بخشد.

به گزارش بازار، ترکیب تایل ترموود و چمن مصنوعی را می توان تا همیشه یک ترکیب برنده دانست که به هر فضایی زیبایی و جلوه بی نظیری می بخشد. این ترکیب زیبایی فوق العاده ای را به وجود آورده و این موضوع باعث شده که در طراحی فضاهای مختلف توسط طراحان حرفه ای انتخاب شود. در ادامه بیشتر در مورد ترکیب تایل ترموود و چمن مصنوعی و موارد استفاده از آن صحبت خواهیم نمود:

مزایای استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی

این روزها زیاد نام تایل ترموود را در طراحی دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان های مختلف می شنویم. وجود این دو نوع کفپوش به صورت تایل هایی کوچک باعث شده است که استفاده از آن ها بسیار راحت تر باشد و بتوان در فضاهای مختلفی از این کفپوش زیبا بهره برد. در ادامه به برخی از مزایای استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی اشاره شده است:

  • نصب بسیار آسان
  • امکان اجرای طراحی های مختلف و جذاب
  • ایجاد زیبایی بصری بی نظیر و فوق العاده
  • قیمت بسیار مناسب
  • عدم نیاز به رسیدگی خاص
  • عدم نیاز به آبیاری چمن مصنوعی
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • مقاوم در برابر عوامل محیطی مختلف از جمله نور خورشید
  • مقاوم در برابر آب
  • ایجاد ظاهری لوکس و مدرن
  • و...

۵ ایده برای استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی

شما می توانید با خرید مستقیم چمن مصنوعی از کارخانه به صورت تایل ترموود و چمن مصنوعی، خاص ترین طراحی ها را برای فضاهای مختلف با مناسب ترین هزینه اجرا کنید. در ادامه با هم چندین ایده جذاب برای استفاده از تایل چمن مصنوعی و ترموود را با هم بررسی خواهیم نمود:

طراحی کف بالکن و تراس با ترموود و چمن مصنوعی

یکی از ایده های بسیار کاربردی برای دیزاین بالکن کوچک استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی به عنوان کفپوش آن است. در خیلی از خانه ها بالکن و تراس به ویژه اگر فضای کوچکی داشته باشند به فراموشی سپرده شده و نهایتاً به عنوان انباری استفاده می شوند. این در حالی است که تنها به کمک تایل ترموود و چمن مصنوعی شما به راحتی می توانید به این فضا جان دوباره ای ببخشید. با استفاده از این ترکیب و نصب آن که به راحتی امکان پذیر است شما یک فضای بی نهایت زیبا خواهید داشت که می توانید از آن برای استفاده از فضای آزاد استفاده نموده و با خانواده دور هم در بالکن رویایی جدید خود به گپ و گفت و نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه مشغول شوید.

استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی برای روف گاردن

استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی برای روف گاردن

از دیگر فضاهایی که با استفاده از ترکیب ترموود و چمن مصنوعی می توان به آن زیبایی چشمگیری بخشید فضای پشت بام است که شما می توانید از آن یک روف گاردن بی نظیر بسازید. تنها به کمک تایل ترموود و چمن مصنوعی که نصب آن نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد شما می توانید با هزینه ای بسیار معقول در کمترین زمان ممکن فضای بدون استفاده پشت بام را به خاص ترین فضا تبدیل کنید که در هر شرایطی می توانید از آن استفاده های متعددی داشته باشید. فضای روف گاردنی که به کمک این تایل ها خلق می کنید برای دورهمی ها، فضای بازی کودکان و حتی برای عکاسی با توجه به نور طبیعی که در این فضا وجود داشته، بی نظیر خواهد بود.

تایل ترموود و چمن مصنوعی انتخابی عالی برای پوشش کف حیاط ویلا و حیاط خلوت

تایل ترموود و چمن مصنوعی انتخابی عالی برای پوشش کف حیاط ویلا و حیاط خلوت

از دیگر موارد بسیار کاربردی تایل ترموود و چمن مصنوعی استفاده از آن به منظور پوشش کف حیاط ویلا، خانه، یا خانه باغ است و البته حتی یک حیاط خلوت کوچک را نیز می توان با این کفپوش به فضایی بسیار دنج برای بازی کودکان و حیوانات خانگی و حتی دورهمی های اعضای خانواده تبدیل نمود. با این ترکیب شما می توانید به سادگی طراحی های مختلفی را برای حیاط و حیاط خلوت اجرا کنید. این ترکیب باعث می شود فضای حیاط بی نهایت طبیعی و سرسبز جلوه کند و شما بدون دردسرهای آبیاری درختان و چمن های طبیعی می توانید یک حیاط سرسبز داشته باشید که تلفیق آن با رنگ چوبی ترموودها هارمونی بی نظیری را ایجاد می کند.

استفاده از ترموود و چمن مصنوعی در طراحی کافی شاپ ها و رستوران ها

در کنار استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی برای فضای خانگی شما می توانید برای طراحی محیط های کاری خود از جمله کافی شاپ، رستوران و... نیز از این ترکیب بی نظیر استفاده کنید. زیبایی چشم نوازی که با استفاده از این ترکیب خلق می شود قطعاً تاثیر فوق العاده ای در جذب مشتریان خواهد داشت. شما می توانید به کمک این تایل ها در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه یک طراحی زیبا و لوکس برای محیط کاری خود داشته و به بهترین شکل کسب و کار خود را معرفی کنید.

استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی برای نمایشگاه ها

در محیط های موقتی مانند نمایشگاه ها نیز استفاده از کفپوش تایل ترموود و چمن مصنوعی بهترین و هوشمندانه ترین انتخاب است. این تایل ها از آن جایی که بدون چسب یا هر مواد دیگری در کنار هم قرار گرفته و به واسطه کلیک هایی که داشته به سادگی در هم قفل می شوند به راحتی در هر فضایی قابل نصب و بعد از مدت زمان موردنظر دوباره امکان بلند کردن آن ها بدون آسیب دیدگی تایل ها وجود خواهد داشت. از این رو به عنوان یک کفپوش موقت در چنین فضاهایی نیز بسیار مناسب است و فضای بسیار مناسبی را نیز در زمان برگزاری نمایشگاه خلق نموده و به جذب هر چه بیشتر مشتریان کمک می کند.

حرف آخر

با استفاده از تایل ترموود و چمن مصنوعی می توان با ایده هایی بسیار نو و جذاب، خاص ترین طراحی را برای فضاهای مختلف رقم زد و با هزینه ای بسیار معقول یک دکوراسیون بسیار لوکس و زیبا داشت. این دو نوع کفپوش دست شما را کاملاً در طراحی فضاهایی چون بالکن، تراس، روف گاردن، حیاط ویلا، باغ ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و... باز گذاشته و شما می توانید به کمک آن ها براساس سلیقه و بودجه خود بهترین طراحی را اجرا نمایید.

کد خبر: ۲۹۶٬۲۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha