۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
میخوای اکانت پابجیت رو در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کنی!!! با اوریکس گیم

میخوای اکانت پابجیت رو در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کنی!!! با اوریکس گیم

بازی پابجی موبایل، یکی از بازی‏های ویدیویی در سبک بتل رویال است، که جزو محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در جهان می‏باشد. PUBG Mobile با گیم‌پلی روان و متنوعی که دارد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

به گزارش بازار، بازی پابجی موبایل، یکی از بازی‏های ویدیویی در سبک بتل رویال است، که جزو محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی در جهان می‏باشد. PUBG Mobile با گیم‌پلی روان و متنوعی که دارد، می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. الماس بازی پابجی، کاربردی‏ترین آیتم در بازی پابجی موبایل است که کاربران این بازی، آن را به UC پابجی موبایل می‏شناسند. خرید یوسی پابجی موبایل، امکان خرید آیتم‏ها و قابلیت‏های غیر رایگان در بازی را برای شما فراهم می‏کند. برای خرید یوسی اورجینال و اصلی حتما به فروشگاه قانونی ORIXGAME مراجعه نمایید تا بلافاصله پس از ثبت سفارش، در زمان کمتر از ۵ دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • یوسی چیست؟
  • روش‏های خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم
  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل
  • خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم و مزایای آن
  • بهترین فروشگاه برای خرید یوسی پابجی موبایل کدام است؟

یوسی چیست؟

یوسی، ارز درون برنامه‌ای بازی پابجی موبایل است که قیمت آن به قیمت روز دلار بستگی دارد. از یوسی می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلف از جمله لباس، اسلحه، جعبه‌های شانسی و بتل پس استفاده کرد. این محصول در پک‏های متنوع و مقرون به صرفه در فروشگاه اوریکس گیم موجود می‏باشد.

میخوای اکانت پابجیت رو در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کنی!!! با اوریکس گیم

روش‏های خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم

از آن‏جایی که ایران در تحریم به سر می‏برد، امکان خرید مستقیم از فروشگاه داخل بازی برای ایرانیان وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه خرید از فروشگاه‏های ارائه دهنده یوسی پابجی موبایل است.

به دو روش می‏توان در فروشگاه اوریکس گیم اقدام به خرید یوسی کرد:

۱- خرید یوسی از طریق ورود به اکانت: که مقرون به صرفه‏ترین روش خرید می‏باشد، اما زمان بیشتری را صرف می‏کند.

۲- خرید یوسی از طریق آیدی: که سریعترین روش برای شارژ اکانت پابجی می‏باشد. با خرید یوسی از سایت اوریکس گیم، در کمتر از ۵ دقیقه می‏توانید اکانت خود را شارژ و به خرید آیتم‏های مورد نیاز خود بپردازید.

علاوه بر یوسی، علاقه‏مندان به بازی‏ موبایل لجند می‏توانید برای خرید GEM Mobile Legends و یا طرفداران بازی پابجی نیو استیت، برای خرید انسی نیو استیت پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم اقدام و بسته‏های ارزان قیمت را با ارسال آنی (کمتر از ۵ دقیقه) خریداری کنید.

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل

با خرید یوسی پابجی موبایل می‏توانید، با ارتقاء و یا خرید تجهیزات نظامی پیشرفته‏تر، سلاح‏ها و اسکین‏ها کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و با بالا بردن سطح بازی خود بر دشمنان پیروز شوید. برخی از کاربردهای خرید یوسی عبارتند از:

  • خرید اسکین لباس، اسلحه و وسایل نقلیه
  • خرید صندوقچه‏های حاوی سکه و دیگر آیتم‏های بی‏نظیر
  • استفاده از گردونه شانس
  • شرکت در ایونت‏ها و رویدادهای خاص بازی برای به دست آوردن جوایز ارزشمند
  • بالا بردن سطح بتل پس بازی

خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم و مزایای آن

Prime Plus، یک اشتراک ویژه در بازی پابجی موبایل است که بلافاصله بعد از فعال‏سازی، ۶۶۰ یوسی در اکانت شما شارژ می‏شود و روزانه با دریافت ۸ یوسی می‏توانید در مجموع یکماه ۹۰۰ یوسی را به دست آورید. علاوه بر آن، دسترسی شما به فروشگاه BP بازی برای خرید آیتم‌های مختلف باز می‏شود. همچنین امکان دریافت کارت‏های RP و انواع کارت‏های ووچر به ارزش ۱۲۰۰ یوسی برای شما فراهم می‏شود. خرید پرایم پلاس پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس گیم برای بار اول از طریق ورود به اکانت، و از دفعات بعد تنها با آیدی عددی و در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‏شود.

میخوای اکانت پابجیت رو در کمتر از ۵ دقیقه شارژ کنی!!! با اوریکس گیم

بهترین فروشگاه برای خرید یوسی پابجی موبایل کدام است؟

اوریکس‏ گیم به واسطه داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، بهترین و معتبرترین فروشگاه برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال از جمله یوسی پابجی موبایل است. دارای یک تیم پشتیبانی همیشه آنلاین و کاربلد است که در تمامی ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‏باشند. از طرفی با مراجعه به صفحه شبکه‏های اجتماعی ما می‏توانید، علاوه بر اطلاع از اخبار و گیم پلی‏ها. از آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... بهره مند شوید.

کد خبر: ۲۹۶٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha