۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
فعالیت برند دکاپست با ۳۴۹ نمایندگی در سراسر کشور

فعالیت برند دکاپست با ۳۴۹ نمایندگی در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت دکاپست گفت: این برند در حال حاضر با ۳۱ مرکز مبادله در ۳۱ استان کشور و ۳۴۹ نمایندگی در شهرهای بالاتر از ۳۰ هزارنفر جمعیت، فعالیت خود را در جای جای کشور گسترش داده است.

به گزارش خبرنگار ما، محمدحسن کرباسیان افزود: خوشبختانه روز به روز به تعداد مرسولات قابل ارسال دکاپست اضافه می‌شود و این نشان از اعتماد بیشتر مخاطبان به این برند دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۹ دفتر منطقه‌ای دکاپست در سطح کشور اظهار داشت: این دفاتر هریک چند استان کشور را در حوزه ارسال بین‌شهری، مبادلات، ارسال درون‌شهری و ارسال بین‌الملل مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: درحال حاضر ۳۴۹ نمایندگی فعال دکاپست، نقاط مختلف کشور را تحت پوشش دارند. در استان‌های پرجمعیت و به‌خصوص در مراکز استان‌هایی از جمله تهران، فارس، اصفهان، خراسان رضوی، البرز و آذربایجان شرقی باتوجه به میزان تقاضا، میزان استقبال مردمی و حجم فعالیتی که در حال انجام است، همچنان ظرفیت افزایش نمایندگی وجود دارد. پیش‌بینی ما این است که به‌زودی تعداد نمایندگی‌های دکاپست از عدد ۵۰۰ عبور کند.

مدیرعامل برند دکاپست افزود: خوشبختانه تعداد و حجم مرسولات روزانه در برند دکاپست عدد قابل توجهی است و قراردادهای معتبری منعقد شده است. در حوزه بین‌الملل نیز اقدامات و سرمایه‌گذاری مناسبی انجام گرفته است. از جمله اینکه موافقت اصولی حمل هوایی از سازمان هواپیمایی کشوری اخذ شد که با اخذ این پروانه، دکاپست درخصوص مباحث گمرکی و ... نیز قدرت عمل خواهد داشت.

فعالیت برند دکاپست با ۳۴۹ نمایندگی در سراسر کشور

کرباسیان اظهار داشت: خدمات بین‌الملل دکاپست در چند بخش خدمات کُریری، کارگویی، ارسال اسناد و مدارک، ترخیص کالا، صادرات و واردات و ... تعریف شده است. دکاپست تقریباً برای تمامی کشورها از شرق آسیا تا اروپا، خاورمیانه، آمریکا و... امکان ارسال سرویس و دریافت مرسوله دارد. دکاپست همچنین با برقراری ارتباط مناسب و عقد قرارداد از طریق پارتنرهای مناسب در کشورهای چین، امارات متحده عربی، هندوستان و ترکیه اقدامات خوبی را بسترسازی کرده است.

مدیرعامل دکاپست، تأکید کرد: باتوجه به اینکه پوشش کشوری دکاپست روز به روز در حال گسترش است، روند فعالیت بین‌الملل نیز افزایش خواهد یافت و به لحاظ حجم و گستردگی فعالیت و نیز تغییر برخی استانداردها از سوی این برند، مخاطبان در آینده بیشتر از برند دکاپست خواهند شنید.

وی پراکندگی در سطح همه استان‌های کشور، در اختیار داشتن ناوگان ملکی، دارا بودن ۳۰ هزار مترمربع هاب اختصاصی و فعال بودن ۹۴۲ نفر سفیر نمایندگی در کلیه استان‌های کشور را از دیگر مزایای برند دکاپست خواند و افزود: همچنین شماره تلفن ۱۴۵۱ در سراسر کشور آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است. همچنین اطلاعات کامل اخذ نمایندگی و کلیه خدمات دکاپست بر روی سایت dekapost.com موجود است.

وی از دیگر تمایزهای برند دکاپست را تعریف خدمات بر اساس مرسوله‌های مختلف ذکر کرد و گفت: دکاپست در حال برنامه‌ریزی این موضوع است که بر اساس هرنوع خدمت، زیرساخت‌های ویژه ایجاد کرده و بر اساس نوع مرسوله، خدمات متفاوت تعریف کند. به عنوان مثال از آنجا که مخاطبین هر صنف و نیازهای هر صنف متفاوت است، بنا داریم زیرساخت‌های مخصوصی برای اصناف مختلف ایجاد کنیم که شامل ارسال مرسوله داخلی به صورت حمل هوایی، زمینی و ... خواهد بود.

فعالیت برند دکاپست با ۳۴۹ نمایندگی در سراسر کشور

کد خبر: ۲۹۶٬۱۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha