۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آذرشهر
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خبرداد؛

تصویب ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آذرشهر

تبریز- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: در سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و بالای ۸۰ درصد شهرستان آذرشهر صرف می‌شود.

به گزارش بازار، حیدر فتح‌زاده در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان آذرشهر با اعلام این مطلب اظهار داشت: این میزان اعتبار در بخش‌های کشاورزی، حمل و نقل جاده‌ای، آب و فاضلاب، مدارس، اماکن ورزشی و تعمیر و تجهیز نگهداری اماکن اداری هزینه خواهد شد.
وی افزود: با توجه به اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اساسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوده، از نیمه دوم سال ۱۴۰۲ تخصیص های لازم برای اتمام پروژه‌ها صورت گرفته و در سال جاری مجتمع فرهنگی و هنری، تصفیه خانه مدوم دوم آذرشهر، مدارس بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و همچنین پروژه های مرتبط با راه روستایی تا پایان سال جاری افتتاح و بهره برداری می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: شاخص‌ها و ملاک‌های توسعه یافتگی و توسعه نیافتگی در بخش‌های مختلف و اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد معیار و متغیر اساسی در توزیع اعتبارات است.
در این جلسه نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس تصریح کرد: شهرستان آذرشهر نیازمند نگاه، فکر و عمل متفاوت در ارتباط با دارایی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل است.
علی جعفری آذر متذکر شد: برخورداری شهرستان از مجموعه وسیع شهرک صنعتی سلیمی، ذخایر معدنی، باغات کشاورزی با تنوع محصولات کشاورزی، صنایع تبدیلی غذایی با تاکید بر بخش کشاورزی و معدنی و صنعتی، تکمیل زنجیره ارزش و تولید در بخش کشاورزی و معدنی جایگاه ویژه ای به توسعه شهرستان بخشیده است.
وی ابراز داشت: باید با معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در بخش‌های مختلف و به‌خصوص گردشگری طبیعت، توسعه فناوری مرتبط با بخش معدن و کشاورزی و تکمیل زنجیره ارزش و تولید، این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

جعفری آذر یادآور شد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با اصلاح فرآیندهای اداری به اشتراک‌گذاری تجربیات و دانش و پیگیری موارد مطرح شده از وزارتخانه‌ها به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان در سال‌جاری کمک کنیم.

روح‌الله متفکر آزاد، دیگر نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو نیز تعامل و ارتباط بین مدیران استانی و شهرستانی و انتقال مسائل و چالش‌های شهرستان ها در قالب برنامه محوری را مهم‌ترین اقدام در رفع موانع و مشکلات دانست.

کد خبر: ۲۹۵٬۷۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha