۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج زنجان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبر داد؛

آبرسانی به ۵۶۰ واحد مسکن ملی در شهر هیدج زنجان

زنجان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: عملیات آبرسانی به مسکن‌های ملی شهر هیدج به تعداد ۵۶۰ واحد انجام و اشتراک ۴۰ واحد مسکونی برقرار شد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی گفت: عملیات آبرسانی به مسکن‌های ملی شهر هیدج به تعداد ۵۶۰ واحد انجام و اشتراک ۴۰ واحد مسکونی برقرار شد و برای آبرسانی به مسکن های اقدام ملی در شهر هیدج اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: این طرح شامل احداث ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و ۲.۵ کیلومتر شبکه توزیع آب است و هم اکنون مشترکین می توانند جهت خرید انشعابات خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان یادآور شد: با آبرسانی به مسکن های ملی در شهر هیدج جمعیتی افزون بر دو هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

نادرخانی گفت: تعداد کل انشعابات شهر هیدج بیش از شش هزار فقره بوده که در سه ماهه سال جاری نیز ۵۶ انشعاب جدید واگذار شده است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با انشعابات غیرمجاز در زنجان گفت: امسال شش فقره انشعاب غیرمجاز در شهر هیدج کشف و شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان به مصرف بی رویه آب به خصوص در فصول گرم سال در مناطق روستایی نیز اشاره و از مشترکین روستایی درخواست کرد: از مصرف آب برای آبیاری باغ و باغچه پرهیز کنند تا مشترکین دیگر نیز بتوانند از آب پایدار بهره مند شوند.

کد خبر: ۲۹۵٬۶۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha