۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
معرفی صرافی توبیت

معرفی صرافی توبیت

صرافی توبیت یکی از پلتفرم‌های معتبر و محبوب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای مجازی به‌شمار می‌رود

به گزارش بازار، صرافی توبیت یکی از پلتفرم‌های معتبر و محبوب برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای مجازی به‌شمار می‌رود. درحال‌حاضر با گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال و رونق بازارهای مالی مبتنی‌بر فناوری بلاک‌چین، توبیت به‌عنوان یک پلتفرم امن، قابل اعتماد و سریع به‌منظور تبادل ارزهای دیجیتالی شناخته شده است. در این مطلب تصمیم داریم به بررسی امکانات، مزایا و نحوه واریز پول در این صرافی بپردازیم. همراه ما باشید.

آشنایی با صرافی توبیت

صرافی Toobit در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتالی محسوب می‌شود. صرافی نامبرده از زمان تاسیسش تا کنون به دستور کار خود متعهد بوده و به مرور خدمات و امکاناتش را گسترش داده است.

توبیت در سال ۲۰۱۳ به وجود آمد؛ اما یک سال پس از تاسیس به بازار ارزهای دیجیتال وارد شد و سرویس خرید و فروش بیت‌کوین را به کاربران ارائه کرد. در سال‌های بعدی به تدریج خدمات توبیت افزایش یافت؛ به‌نحوی که در آن ارزهایی همچون اتریوم، ریپل، لایت‌کوین و ... هم معامله می‌شد.

این صرافی با تامین امنیت بالا و پشتیبانی قوی، محبوبیت زیادی در میان کاربران ارزهای دیجیتال به‌دست آورد و با ارائه خدمات متنوع و ساده‌سازی فرآیند خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، به یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال تبدیل شد.

معرفی خدمات صرافی توبیت

خدماتی که توبیت به‌عنوان یکی از پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتال به‌ کاربران خود عرضه می‌کند، هم برای حرفه‌ای‌ها و هم برای مبتدیان بسیار مفید بوده و اهمیت زیادی دارد. در ادامه خدماتی از این صرافی که همواره مورد توجه کاربران قرار گرفته‌ است را معرفی می‌کنیم.

امکان سرمایه‌گذاری با روش‌های متعدد

Toobit با فراهم کردن امکان مبادله به‌ روش‌های فیوچرز، اسپات و کپی ترید به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد که براساس دارایی‌ها و استراتژی‌های خود از بهترین روش‌ معاملاتی برای فعالیت در بازار کریپتو استفاده کنند.

ارائه اپلیکیشن اختصاصی

ارائه اپلیکیشن‌ اختصاصی یکی از خدمات مورد توجه صرافی توبیت برای کاربران بوده است. اپلیکیشن این صرافی همچنین از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و این امکان را برای سرمایه‌گذاران ایرانی فراهم کرده که بتوانند در بازار کریپتو فعالیت داشته باشند.

برخورداری از آکادمی

توبیت با برگزاری آکادمی ارزهای دیجیتال برای کاربران مبتدی، این امکان را فراهم کرده که آنان از بهترین روش‌های معاملاتی و استراتژی‌ها آگاه شوند و عملکرد خوبی از خود در این بازار مالی نشان دهند. البته که آکادمی Toobit برای افراد حرفه‌ای هم می‌تواند آموزه‌های مفیدی به‌همراه داشته باشد.

امنیت بالا

نظارت لحظه‌ای روی عملکرد کاربران یکی از خدمات توبیت است. این صرافی از روش‌های محافظتی پیشرفته و چندلایه به‌منظور حفظ اطلاعات کاربران و دارایی‌های آن‌ها استفاده می‌کند.

معرفی صرافی توبیت

آشنایی با مزایای صرافی Toobit

بعد از معرفی خدمات بی‌نظیر صرافی توبیت، این‌بار نوبت به بررسی مزایای آن می‌رسد. استفاده از این صرافی می‌تواند مزایای بسیاری را به‌دنبال داشته باشد؛ در واقع یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت توبیت در میان کاربران کریپتو مزایایی است که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • امنیت فوق‌العاده

  • پشتیبانی از روش‌های متعددی برای معامله

  • بدون نیاز به‌ احراز هویت

  • دریافت کمترین کارمزد ممکن

  • پشتیبانی از ارزهای دیجیتالی مختلف

  • پشتیبانی از زبان فارسی

چگونه می‌توان واریز پول در صرافی توبیت را انجام داد؟

پیش از آنکه مراحل واریز پول در Toobit را بررسی کنیم، بهتر است در همین ابتدا به چند نکته مهم اشاره کنیم. اولین نکته‌ پیشنهاد ما مبنی‌بر استفاده از تتر برای واریز و برداشت پول از حساب است. دومین مسئله انتخاب شبکه ترون (trc20) هنگام واریز پول در توبیت است. سومین مورد حائز اهمیت این است که به یاد داشته باشید هنگام واریز پول، آدرس انتقال را چندین بار چک کنید تا اشتباهی رخ ندهد. چهارمین نکته به افزایش امنیت اشاره دارد، در همین راستا بهتر است که از ولت واسط به‌منظور انتقال‌ پول استفاده کنید. صرافی‌های ایرانی برای واریز پول چندان ایمن نیستند.

حال اگر می‌خواهید واریز پول در صرافی توبیت را انجام دهید، می‌توانید طبق مراحلی که در ادامه بررسی می‌کنیم، پیش بروید.

  • در ابتدا مانند هر صرافی و پلتفرم معاملاتی دیگری باید مبلغ مورد نظر خود را در صرافی وارد کنید. بدین منظور گزینه Deposit را برگزینید تا به صفحه‌ای جدید وارد شوید.

  • در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود، رمز ارز مورد نظر برای واریز پول را انتخاب کنید. تتر بهترین ارزی است که شما می‌توانید برای واریز پول استفاده کنید؛ مگر اینکه در میان ارزهای توبیت، ترون هم وجود داشته باشد که در آن صورت پیشنهاد می‌کنیم ترون را بدین منظور برگزینید.

  • در ادامه نوبت به انتخاب شبکه می‌رسد، درصورتی‌که طبق پیشنهاد ما تتر را برای واریز پول انتخاب کردید، بهتر است که شبکه ترون یا TRC20 را در این بخش انتخاب کنید. البته که شبکه‌های دیگری مانند BEP20 و ERC20 هم در دسترس شما هستند؛ اما TRC20 کارمزد کمتری دریافت می‌کند و انتقال پول در آن سریع‌تر انجام می‌شود.

  • اگر طبق مراحل فوق پیش رفته باشید؛ احتمالا با پیامی مواجه می‌شوید که در آن به شما اخطار داده شده که تنها می‌توانید برای تتر از شبکه ترون استفاده کنید و در مبدا هم باید این کار انجام شود.

  • در این مرحله کد یا یک QR Code به شما نشان داده می‌شود که باید آن را اسکن کرده و کد آن را یادداشت کنید. این کد برای واریز پول در صرافی توبیت ضروری است.

  • آدرس کیف پول یا صرافی مبدا را باید در این مرحله اسکن کنید؛ اما پیش از آن به یاد داشته باشید که حتما آدرس را چندین بار چک کنید تا اشتباهی صورت نگیرید. گاهی اوقات بدافزارها روی آدرس تاثیر می‌گذارند و حین کپی پیست کردن آن‌ها، تغییراتی در آدرس به‌وجود می‌آورند.

  • بعد از وارد کردن آدرس کار شما به‌ اتمام می‌رسد؛ اما باید توجه داشته باشید که مانند هر صرافی دیگری در Toobit هم واریز پول با چندین دقیقه تاخیر انجام می‌شود. بااین‌اوصاف به محض واریز پول پیامی مبنی‌بر تایید آن برای ایمیل شما ارسال خواهد شد و در قسمت Notification توبیت هم احتمالا تاییدیه واریز پول را مشاهده کنید.

  • در نهایت بهتر است بدانید که پس از واریز پول برای اطلاع از میزان موجودی تنها کافیست که به بخش Asset وارد شوید.

معرفی صرافی توبیت

خرید و فروش امن ارزهای دیجیتال از طریق توبیت

در این مطلب سعی داشتیم دررابطه‌با صرافی توبیت اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور که متوجه شدید، Toobit یکی از پلتفرم‌های مبادله ارزهای دیجیتالی است که با ارائه خدمات منحصربه‌فرد خود توانسته است محبوبیت بالایی در میان کاربران باراز کریپتو به‌دست آورد. اگر شما هم قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را داریدبا ثبت نام در صرافی توبیت، می‌توانید از این صرافی استفاده کنید.

کد خبر: ۲۹۵٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha