۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
واریز بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال به خزانه دولت از محل فروش سوخت مرزی منطقه کرمانشاه
در سه ماه نخست امسال انجام شد

واریز بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال به خزانه دولت از محل فروش سوخت مرزی منطقه کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سه ماه نخست امسال به بیش از ۸۶۰ میلیارد ریال رسید.

به گزارش بازار از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی دراین‌باره افزود: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سه ماه نخست امسال در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌ شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان بوده است.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها ۷ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی که معادل ۸۶۲ میلیارد ریال است به فروش رسیده است، تصریح کرد: این مقدار ضمن رونق بازارچه‌های مرزی، سهم بسزایی در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده، حدود ۳ میلیون لیتر که معادل ۳۶۱ میلیارد ریال است، مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی افزود: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ شده و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و براساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

وی یادآور شد: روزانه حدود ۷ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ در سطح استان با ۳۱۰ دستگاه نفتکش جاده‌پیما حمل می‌شود.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha