۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
حواشی ترور نافرجام ترامپ، دلیل پامپ شت کوین ها
گزارش بازار ارز دیجیتال

حواشی ترور نافرجام ترامپ، دلیل پامپ شت کوین ها

برخی از شت کوین های تقلبی با نام و نشانه ترامپ شروع به پامپ کردند که دلیل اصلی آن، حواشی ترور نافرجام دونالد ترامپ میباشد؛ این در حالیست که بازار وضعیت خنثیِ پس از نزول دارد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارزش بازار ارز های دیجیتال طه یک هفته اخیر به میزان ۳.۵ درصد افزایش یافته است و از محدوده ۲ تریلیون و ۹۴ میلیارد دلار به ۲ تریلیون و ۱۶۸ میلیارد دلار رسیده است. در واقع مبلغ ۷۰ میلیارد دلار طی هفت روز اخیر به بازار تزریق شده است که تقریبا ۵۲ میلیارد دلار آن ورود پول به بیت کوین بوده و ۱۸ میلیارد دلار هم به صورت میانگین هفتگی ورود پول به آلت کوین ها. ارزش بازار تتر هم به میزان ۰.۲ درصد و به مبلغ ۲۲۱ میلیون دلار افزایش یافته است که نشان میدهد همه ارز ها به صورت همزمان ورود پول جزئی را تجربه میکنند.

در حال حاضر ارزش بازار اسپات ارز دیجیتال ۲ هزار و ۲۲۰ میلیارد دلار، حجم معاملات ۵۲ میلیارد دلار، ارزش معاملات فیوچرز ۵۷.۸ میلیارد دلار و ارزش کل قرار های آتی پرپچوال ۸۹ میلیارد دلار میباشد که ۸۳ میلیون دلار از سرمایه معامله گران طی یک روز لیکویید شده است. بازار ارز دیجیتال با کاهش ۵.۹ درصدی دامیننس تتر در محدوده ۵.۲ درصد و کاهش ۰.۷ درصدی دامیننس بیت کوین طی هفت روز اخیر همراه است که در میان این تحرکات، شاخص تسلط اتریوم افزایش ۱.۶ درصدی را تجربه کرده است و در محدوده ۱۷.۸ درصد قرار دارد.

بازار ارز دیجیتال امروز وضعیت آرام تری دارد؛ زیرا پس از هر ریزش عمیقی یک روند تریدینگ رنج شکل میگیرد و روند معاملات با شیب ملایم تری همراه میشود. پیش از تایید ای تی اف اسپات اتریوم، هزینه های کارمزد های پرداختی درون شبکه ای (GAS) کاهش چشمگیری دارد و فعالیت ها در شبکه کم حجم تر شده است. از طرفی، معامله گران شاهد حاشیه زیان تحقق نیافته در محدوده تقریبی منفی ۱۷ درصد هستند که منفی ترین نقطه از زمان سقوط صرافی و توکن اف تی ایکس است!

شاخص ترس و طمع در محدوده ۳۳ قرار دارد که نسبت به روز شنبه و جمعه افزایش یافته است؛ اما همچنان در محدوده ترس قرار دارد که نشانگر زیان دهی بازار در قبال پرتفوی سرمایه گذاران جدید الورود میباشد. محدوده ۸۳ الی ۹۰ یک مقاومت بسیار پر ریسک برای شاخص ترس و طمع محسوب میشود که اگر شاخص به این نقطه برسد، نشانگر به اوج رسیدن طمع و رشد بیش از حد هیجانات خرید است.

حواشی ترور نافرجام ترامپ، دلیل پامپ شت کوین ها


طی یک روز اخیر ارز های دیجیتال کوالنت CQT به میزان ۴۸۵ درصد، ماگا با نماد TRUMP به دلیل حواشی ترور دونالد ترامپ نامزد ریاست جمهوری آمریکا به میزان ۵۱ درصد، ماگا با نماد MAGA ۳۵ درصد، میچی با نماد MICHI ۲۹ درصد و کانستیتیشن دائو با نماد PEOPLE به میزان ۲۱ درصد افزایش یافته اند که تاپ گینر فهرست کوین مارکت کپ حساب میشوند. در مقابل، ارز های بلدکس با نماد BDX به میزان ۱۲.۵ درصد، ددی تیت با نماد DADDY ۱۰.۵ درصد، لولی بمب میم کوین با نماد BOMB نیز به میزان ۸ درصد کاهش را تجربه کرده است.

نام ارز

ارزش بازار | میلیارد دلار

قیمت فعلی | دلار

میزان نوسان امروز

BTC

۱۱۸۴

۶۰۰۰۰

+۲.۷

ETH

۳۸۵

۳۲۰۰

+۱.۵

USDT

۱۱۲

۱

۰

BNB

۷۹

۵۳۸

۰

SOL

۶۸

۱۴۶

+۴.۳

XRP

۳۰

۰.۵۳

TON

۱۸

۷.۴

+۰.۵

کد خبر: ۲۹۵٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha