۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۹
تلاش برای بهبود کیفیت آب مناطق مختلف آذربایجان شرقی
مدیرعامل آبفای استان خبرداد؛

تلاش برای بهبود کیفیت آب مناطق مختلف آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرعامل آبفای استان بر تلاش برای بهبود کیفیت آب مناطق مختلف آذربایجان شرقی خبرداد.

به گزارش بازار، در این جلسه که با هدف ارزیابی شاخص‌های عملکردی مدیران و کارشناسان در حوزه کیفیت آب و فاضلاب و تقدیر از مدیران، کارشناسان و آبداران برتر استان برگزار شد،
محمد خانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم و تبریک به‌مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، بر اهمیت تلاش‌های انجام‌شده برای تأمین آب سالم و باکیفیت در سال‌های اخیر تأکید کرد.
وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته برای بهبود آبرسانی در روستاها و نوسازی شبکه‌های آبرسانی شهری اظهار داشت: "با وجود اینکه تنش‌های آبی گذشته را نداریم، اکنون فرصت مناسبی است که به کیفیت آب بیشتر توجه کنیم." وی همچنین به تلاش‌های گسترده برای بهبود وضعیت آب در مناطق مختلف استان اشاره کرد و از تمام مدیران و کارکنان برای زحمات‌شان تقدیر کرد.
مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی به تلاش‌های همه‌جانبه برای بهبود وضعیت آب در مناطق مختلف استان اشاره کرد و انجام بازدیدهای دوره‌ای و سرزده از مناطق و شهرستان‌ها را برای افزایش کیفیت آب ضروری دانست.
عباسپور، معاون بهره‌برداری و توسعه آب، با تشریح وضعیت کنونی تأمین آب استان، به چالش‌های موجود در تضمین کیفیت آب اشاره و بیان کرد کیفیت آب خط قرمز شرکت آب و فاضلاب بوده و دسترسی به آب آشامیدنی سالم یک نیاز اساسی و از حقوق اولیه انسانها است.
وی اظهار داشت که با پشتیبانی مدیرعامل، تمامی منابع لازم برای ارتقاء و تضمین کیفیت آب تأمین شده و ابراز امیدواری کرد که هر سال شاهد بهبود وضعیت کیفیت آب در دورافتاده‌ترین روستاها باشیم.
ملکیان، معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب، نیز ضمن تأکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و رعایت معیارها و استانداردهای بهداشتی در حوزه بهره‌برداری و توسعه فاضلاب، اعلام کرد که این شرکت به‌طور مستمر گزارشاتی از وضعیت شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب به نهادهای مربوطه ارائه می‌کند و حفظ محیط زیست یکی از اولویت‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب استان است.
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان نیز ضمن ارائه گزارشی جامع درباره کیفیت آب، به تشریح، بررسی و تحلیل نحوه تضمین کیفیت آب و چالش‌های مربوط به آن پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با راهکارهای ارائه شده شاهد بهبود مستمر در این حوزه باشیم.
خانم نیک مرام با اشاره به اهمیت بهبود و ارتقای سیستم‌های نظارت گفت: همکاری‌های بین‌بخشی، پایدار و سازنده ای با آبفای کشور و مراکز بهداشت وجود دارد و شاخص‌های بهداشتی اعم از وضعیت کدورت، کلرسنجی و میکروبی به‌طور دقیق و مستمر پایش می‌شود.
در پایان با اهدای لوح از مدیران، کارشناسان و آبداران نمونه استان تجلیل شد و بر لزوم پیگیری جدی مشکلات باقیمانده توسط مدیران شرکت تأکید گردید.

کد خبر: ۲۹۵٬۳۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha