۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
اجرای پروژه منطقه آزاد اینچه برون با قوت ادامه دارد 
استاندار گلستان: 

اجرای پروژه منطقه آزاد اینچه برون با قوت ادامه دارد 

گرگان- استاندار گلستان گفت: منطقه آزاد گلستان در مقایسه با ۱۰ منطقه آزاد جدید کشور رتبه اول را کسب کرده و این پروژه با قوت ادامه می یابد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: بر اساس بخش نامه سرپرست نهاد ریاست جمهوری هیچ گونه انتصابی صورت نخواهد گرفت و هر گونه جابجایی ممنوع است و در موارد استثنا باید با تعامل استانداری و دستگاه های نظارتی صورت گیرد.

وی افزود: در سرزمین برادری انتصابات و استفاده از ظرفیت اقوام و بانوان مورد توجه قرار گرفت، بگونه ای که ۲۵۶ مدیر از برادران اهل سنت، ۹۵ مدیر سیستانی و بلوچ، ۲۹۰ مدیر زن را مورد استفاده قرار دادیم.

استاندار گلستان گفت: منطقه آزاد گلستان در مقایسه با ۱۰ منطقه آزاد جدید کشور رتبه اول را کسب کرده و این پروژه با قوت ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: مدیران تلاشگر استان به مثابه یک دو امدادی اقدامات را در قالب جزوه و کتابچه ای به مدیران آتی تحویل دهند و تا آخرین لحظه فعالیت ها ادامه دهند.

زنگانه تصریح کرد: در گلستان ۳۰ سند بخشی را تدوین کردیم و در حال اجرای برنامه های عملیاتی هستیم.

وی گفت: از تلاش تمامی نیروهای انقلابی استان اعم از نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، شورای تامین، علمای شیعه و سنی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی، سپاه، بسیج، مدیران دستگاه ها، فرمانداران، بخشداران و دهیاران در مسیر خدمت به مردم قدردانی می کنم.

کد خبر: ۲۹۵٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha