۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
از بازی کلیکی صرافی ککس دات آی او چه خبر؟
آخرین اخبار بازی CEXP

از بازی کلیکی صرافی ککس دات آی او چه خبر؟

توکن پروژه ککس کی متعلق به صرافی ککس دات آی او به روند بازی خود ادامه میدهد و فعلا زمان دقیق لیست شدن آن مشخص نشده است.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال ککس پی متعلق به صرافی ککس دات آی او و تحت حمایت و اداره تیم این صرافی کوچک و پر پتانسیل بازار میباشد. بازی توکن CEXP با سرعت زیادی کاربر جذب میکند و فعالیت های گسترده ای داخل بات کلیک دارد که همین موارد به جذابیت آن اضافه میکند. با توجه به این که این توکن متعلق به صرافی قدیمی ککس دات آی او با ۱۱ سال سابقه فعالیت در انگلستان میباشد، تیک های آبی و حتی طلایی به تلگرام، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی این پروژه خورده است و این موارد به اعتماد ما قوت میبخشد.

طبق اطلاعیه جدید تیم در کانال تلگرام، بازی ککس پی به ۲۰ میلیون نفر تپستر رسیده است که یک رقم و رشد کاربر بسیار خوبی میباشد و اگر به همین روند ادامه دهد، کاربران بیشتری جذب بازی و در نهایت صرافی خواهند شد. کانال تلگرامی این پروژه هم به ۴.۶ میلیون نفر عضو رسیده و سوپر کلیکر های بسیاری را به خود جذب کرده است و از طرفی دیگر ارزش معاملات صرافی ککس دات آی او به مبلغ ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار میباشد که با توجه به مدل های جدید ارزش گذاری در بازار ارز دیجیتال، مارکت کپ توکن این پروژه را حداقل ۱۰ و حداکثر ۲۰ میلیون دلار برآورد کرده ایم.

بنظر می آید محیط کاربری و سطح خدمات صرافی CEX.iO پس از راه اندازی بازی و جذب کاربر به طور قابل توجهی بهتر شده و تیم توسعه دهنده در یکی از پست های کانال خود به کاربران اعلام کرد که امور مالی سنتی را با امور مالی غیرمتمرکز به بهترین شکل ترکیب میکنند و از طریق خدمات بانکی میتوان ارز های دیجیتال را معامله کرد. همچنین از کارت های اعتباری مختلف جهت واریز و برداشت پول پشتیبانی میکنند تا کاربران انگلیسی و اکثرا اروپایی به راحتی بتوانند با صرافی کار کنند.

یکی از اعضای تیم توسعه دهنده این پروژه در جواب به سوال یکی از کاربران در رابطه با ارائه نقشه راه (Road map) گفت: تنها چیزی که میتوانیم به شما بگوییم این است که به کلیک کردن، کشت سود، دعوت از دوستان و البته سرگرمی زیاد ادامه دهید ... تیم گفت: ما کاملا بر روی ایجاد یک جامعه پر هیاهو و تبدیل power tap به داغ ترین نقطه در حال حاضر متمرکز هستیم.

کد خبر: ۲۹۵٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha