۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
تاخیر در رویداد لیستینگ توکن بازی کلیکی تپ سواپ
اطلاعیه جدید بازی TAPS

تاخیر در رویداد لیستینگ توکن بازی کلیکی تپ سواپ

توکن بازی کلیکی تپ سواپ طبق آخرین اطلاعیه تیم توسعه دهنده به زمان بیشتری برای لیست شدن در صرافی ها نیاز دارد.

هادی بهرامی؛ بازار: تپ سواپ هم یک بازی همانند نات کوین است و در تلگرام از طریق کلیک کردن و دعوت دیگران و همچنین انجام برخی تسک ها مثل جوین شدن در کانال و فالو کردن در توییر میتوان سکه های زیادی بدست آورد. توکن این بازی با نماد TAPS قرار است طبق ادعای تیم توسعه دهنده در صرافی های معتبر و رتبه بالای بازار لیست و قابل خرید و فروش شود. تپ سواپ قرار بود بر بستر شبکه سولانا راه اندازی شود ولی طبق آخرین اطلاعیه تیم توسعه دهنده قرار است بر بستر شبکه تان کوین راه اندازی و معامله شود.

آخرین خبر مهم این است که اخیرا تیم توسعه دهنده بازی کلیکی تپ سواپ در شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد: رویداد لیستینگ و تبادل سهام به توکن به تعویق افتاد؛ نه به خاظر مسائل ترس (FUD) بازار ارز دیجیتال بلکه بیشتر به دلیل تقویت همکاری با صرافی های رتبه بالا و ارائه خدمات قوی تر به کامیونیتی. تیم به صورت رسمی نوشته است: تیم تپ سواپ در واقع در حال مذاکره فعال با صرافی های سطح یک است! تیم به همراه شما هیجان زده هستند! آیا این چیزی نیست که ما به طور خستگی ناپذیر با هم برای آن کار کرده بودیم؟

آخرین خبر مهم این است که اخیرا تیم توسعه دهنده بازی کلیکی تپ سواپ در شبکه های اجتماعی خود اعلام کرد: رویداد لیستینگ و تبادل سهام به توکن به تعویق افتاد؛ نه به خاظر مسائل ترس (FUD) بازار ارز دیجیتال بلکه بیشتر به دلیل تقویت همکاری با صرافی های رتبه بالا و ارائه خدمات قوی تر به کامیونیتی.


تیم گفت: با این حال، این موفقیت با برخی مزاحمت ها همراه است. این سطح از توجه مستلزم کار بسیار دقیق تری روی توکنومیک و استراتژی راه اندازی مناسب است و این یعنی نیاز به زمان اضافی. اما بدانید که همه این ها برای اطمینان از این است که راه اندازی ما در سه ماهه سوم منصفانه و مهم تر از آن برای همه شمایی که صرف نظر از هر اتفاقی در کنار ما هستید سودآور است. ما واقعا برای حمایت شما ارزش قائل هستیم و ما واقعا به بازخورد شما گوش میدهیم؛ بنابراین با هم به سطوح بالا و بالاتر ادامه خواهیم داد!

با توجه به جامعه بزرگ این بازی و رشد روزافزون آن و همچنین حمایت صرافی بزرگ بای بیت از این توکن در شبکه های اجتماعی، بنظر می آید تپ سواپ لیست شدنی باشد ولی به دلیل عدم ساختار منظم توکنومیک و سختی تبدیل سهام کاربران بازی به توکن کمی نیاز به زمان داریم تا پروژه راه بیفتد. احتمالا اگر لیست شدن این توکن قطعی بشود، ارزش دلاری آن بیشتر از همستر کامبت بوده و پتانسیل رشد بیشتری هم داشته باشد.

کد خبر: ۲۹۵٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha