۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۴
پاداش ۷۸ میلیاردی به مشترکان برق کم مصرف سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پاداش ۷۸ میلیاردی به مشترکان برق کم مصرف سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: پاداش ۷۸ میلیارد ریالی به مشترکان کم مصرف برق استان سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.

محمد رئیسی در گفت‌وگو با بازار اظهار داشت: پاداش ۷۸ میلیارد ریالی به مشترکان کم مصرف برق استان سیستان و بلوچستان در خردادماه تعلق گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با همکاری مشترکان حدود هشت میلیون کیلووات ساعت صرفه‌جویی برق صورت گرفت، افزود: ۱۰۰ هزار مشترک توزیع برق استان از پاداش طرح پاداش مدیریت مصرف بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه پاداش مدیریت مصرف برق از ابتدای خردادماه تا پایان شهریورماه ادامه دارد، ادامه داد: مشترکانی که نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش مصرف برق داشته باشند از این پاداش بهره‌مند خواهند شد.

رئیسی با بیان اینکه اجرای طرح‌های تشویقی در راستای اصلاح فرهنگ مصرف انرژی است، خاطرنشان کرد: هدف صنعت برق از طرح‌های تشویقی، جلب مشارکت حداکثری مشترکان و تأمین برق مطمئن و پایدار است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طرح‌های تشویقی مخصوص مشترکانی است که الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند، اذعان کرد: مشترکان پرمصرف نیز در صورت کاهش مصرف برق خود نسبت به مدت مشابه سال گذشته، می‌توانند از پاداش مصرف برق بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به راهکارهای ساده اما مهم مدیریت مصرف برق گفت: استفاده از دمای آسایش (۲۴ - ۲۷ درجه)، استفاده از دور کند کولر آبی، استفاده از سایبان برای سیستم‌های سرمایشی، خاموش‌کردن لامپ‌های اضافه و استفاده از نور طبیعی روز و عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج مصرف از جمله این راهکارها است.

رئیسی خاطرنشان کرد: مشترکان برق این استان همچنین می‌توانند با نصب اپلیکیشن باانرژی و کاهش ۱۵ درصدی مدیریت مصرف برق در جایزه ۳۰۰ دستگاه خودرو و صدها جایزه نقدی و غیرنقدی دیگر بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۹۵٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha