۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
احتمال ریزش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت
تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال ریزش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

قیمت بیت کوین در کوتاه مدت احتمال دارد ریزش بیشتری تا حمایت 48 هزار دلار داشته باشد که سیگنال اوسیلاتور های CVD SPOT و RSI به این احتمال قوت میبخشند.

هادی بهرامی؛ بازار: بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال و بزرگ ترین پروژه از لحاظ ارزش بازار در جایگاه اول قرار دارد که بسیاری از تحلیلگران و سرمایه گذاران آن را نماد بازار نیز میدانند که جدای از مسائل بنیادی، تحرکات قیمت آن میتواند تاثیر چشمگیری بر کل بازار بگذارد؛ در ادامه به تحلیل تکنیکال قیمت و دامیننس بیت کوین در بازه کوتاه مدت میپردازیم تا سرمایه گذاران با آگاهی بیشتری اقدام به خرید و فروش کنند.


همانطور که قبلا پیش بینی شده بود قیمت بیت کوین پس از برخورد به مقاومت استاتیک مینور ۷۴ هزار دلار شروع به اصلاح کرد و با افت ۲۱ درصدی مواجه شد که در حال حاضر کف کانال تریدینگ رنج خود را از دست داده است و در محدوده ۵۷ هزار و ۳۰۰ دلار قرار دارد. اوسیلاتور RSI هم به کف معتبر داینامیکی رسیده است و با قرار داشتن در محدوده ۳۶ آماده شکست مقاومت و در نهایت صعود تا اهداف بالاتر میباشد؛ در غیر اینصورت اگر حمایت ۳۶ از دست برود، ریزش بیشتری در انتظار قیمت بیت کوین خواهد بود. بنظر میرسد قیمت بیت کوین تمایل به ریزش بیشتری دارد که در حال حاضر حمایت معتبر ۴۸ هزار دلار در دسترس خواهد بود و در صورت شکست آن اتفاق جالبی نخواهد افتاد؛ زیرا محدوده ۴۸ هزار دلار یک حمایت چندگانه است که حمایت داینامیک با استاتیک هم پوشانی دارد. در صورت برگشت قدرتمند قیمت به بالای ۵۹ هزار دلار میتوان به صعود بیشتر تا اهداف ۷۴ هزار دلار و بالاتر فکر کرد ولی اگر کوتاه مدتی هستید، فراموش نکنید که مسیر قیمت بیت کوین را گام به گام تحلیل کنید تا دچار زیان ناشی از کلیت نگری نشوید.

احتمال ریزش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت


دامیننس بیت کوین طی سه ماه اخیر از محدوده ۵۶.۴ درصد به ۵۴.۵ درصد رسیده است که یک افت ۳.۶ درصدی به حساب می آید و تا وقتی که از کانال تریدینگ رنج ایجاد شده خارج نشود، ریز نوسانات ادامه دار خواهد بود. ۲ محدوده مهم را به خاظر بسپارید؛ حمایت ۵۳.۷ درصد که اگر شکسته شود، ریزش بیشتری را برای قیمت بیت کوین و در نهایت کل بازار ارز دیجیتال متصور خواهیم بود ولی اگر مقاومت ۵۶.۴ درصد شکسته شود، صعود بیشتری تا هداف بالاتر خواهیم داشت و در این صورت انتظار میرود بیت کوین و سپس آلت کوین ها رشد های خوبی را تجربه کنند.

احتمال ریزش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت


با مشاهده اندیکاتور CVD SPOT و توزیع و تجمیع میتوان پی برد که سفارشات بیت کوین در صرافی بایننس فشار فروش، کوین بیس تقریبا خنثی و بای بیت فشار فروش با شیب زیادی دارد و این نشان میدهد که آمریکایی ها در صرافی کوین بیس عرضه و تقاضا تعادلی ایجاد کردند و به سقوط قیمت بیت کوین اعتقادی ندارند؛ اما در صرافی بایننس و بخصوص بای بیت که از کشور های مختلف مشتری دارند، دارای سفارشات فروش زیادی هستند. در حالت کلی بنظر می آید قیمت بیت کوین به حمایتی که اخیرا شکسته است پایبند باشد و تا حمایت ۴۸ هزار دلار اصلاح کند.

احتمال ریزش قیمت بیت کوین در کوتاه مدت

در حال حاضر کف کانال تریدینگ رنج خود را از دست داده است و بنظر میرسد قیمت بیت کوین تمایل به ریزش بیشتری دارد که در حال حاضر حمایت معتبر ۴۸ هزار دلار در دسترس خواهد بود و در صورت شکست آن اتفاق جالبی نخواهد افتاد؛ زیرا محدوده ۴۸ هزار دلار یک حمایت چندگانه است که حمایت داینامیک با استاتیک هم پوشانی دارد.


پیش بینی میشود که قیمت بیت کوین اصلاح بیشتری تا حمایت ۴۸ هزار دلار در گام اول داشته باشد و سپس اگر این حمایت حفظ نشود، ممکن است حمایت های پایین تر تاچ شوند. البته باید در نظر داشت که با توجه به سوابق تاریخی نمودارها، قیمت بیت کوین میتواند تا ۳۵ هزار دلار سقوط داشته باشد تا فرصت های خرید جدیدی را ایجاد نماید. به تریدر های کوتاه مدتی پیشنهاد میشود فعلا تا جای ممکن از معاملات لانگ دوری کرده و بر خلاف روند معامله ای باز نکنند.

کد خبر: ۲۹۴٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha