۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
آغاز دومین مرحله نهضت طبابت استان تهران با حمایت بنیاد برکت حضرت امام (ره)

آغاز دومین مرحله نهضت طبابت استان تهران با حمایت بنیاد برکت حضرت امام (ره)

مدیر قرارگاه سلامت بنیاد برکت از آغاز دومین مرحله نهضت طبابت استان تهران در قالب گروه‌های جهادی در سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، سهراب محمدی مدیر قرارگاه سلامت بنیاد برکت از آغاز دومین مرحله نهضت طبابت با حمایت بنیاد برکت در قالب گروه‌های جهادی درمانی خبر داد و گفت: اولین مرحله این طرح در فصل بهار انجام و دومین مرحله آن هم ۲۱ تیرماه در مناطق محروم استان تهران انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حرکت جهادی نهضت طبابت در راستای حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد تهران به منظور ارائه خدمات سلامت محور از جمله دندان پزشکی، زنان و زایمان، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، خدمات عمومی، غربالگری و... انجام می شود.

محمدی اظهار کرد: افراد بیمار پس از شناسایی درمان شده و به منظور دریافت خدمات تکمیلی نیز تا مراحل آخر درمان، پیگیری و حمایت‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر قرارگاه سلامت بنیاد برکت ادامه داد: در سال گذشته ۲ هزار و ۳۳۰ خدمت درحوزه طبابت انجام شده است. در بخش دندان پزشکی نیز خدمات ارائه شده شامل ترمیم، درمان ریشه، جراحی و جرمگیری بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۲۵۵ خدمت در بخش زنان و ۴۴۲ خدمت هم در بخش معاینه و ویزیت پزشک عمومی، هم در اپتومتری و هم در بخش ادیومتری خدماتی ارائه شده است.

محمدی توضیح داد: نهضت طبابت با هدف محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت در برخورداری مردم از امکانات حوزه سلامت و عمل به نیت خیرخواهانه هرساله در چندین مرحله توسط بنیاد برکت در مناطق محروم تهران اجرایی می شود.

کد خبر: ۲۹۴٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha