۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
۳ تا از بهترین و مناسب ترین هدیه ها برای کارمندان پزشکان مدیران و دانشجو ها

۳ تا از بهترین و مناسب ترین هدیه ها برای کارمندان پزشکان مدیران و دانشجو ها

انتخاب یک هدیه ارزشمند برای اشخاص مهمی چون دوستان، کارمندان، کارفرماها، دانشجویان، پزشکان و ... یکی از پر چالش ترین کارهایی است که هر شخص حداقل یک بار با آن روبرو شده است.

به گزارش بازار، برسی ۳ تا از بهترین و مناسب ترین هدیه ها برای کارمندان، مدیران، پزشکان و دانشجویان:

انتخاب یک هدیه ارزشمند برای اشخاص مهمی چون دوستان، کارمندان، کارفرماها، دانشجویان، پزشکان و ... یکی از پر چالش ترین کارهایی است که هر شخص حداقل یک بار با آن روبرو شده است.

حتی گاهی اوقات عمل انتخاب یک هدیه ممکن است تاثیر عکس داشته باشد و به دلیل مرتبط نبودن از تاثیر گذاری و ارزشمندی هدیه شما بکاهد. در ادامه به سه تا از بهترین هدیه هایی که میتوانید به اشخاص مورد نظر خود بدهید، می پردازیم.

اولین هدیه ای که میخواهیم به آن بپردازیم، ساخت تندیس می باشد:

ساخت تندیس یکی از ماندگار ترین و با ارزشمند ترین هدیه هایی است که شما می توانید برای دانشجوها، اساتید دانشگاه ها، اعضای فعال مجموعه خود، پزشکان و ... تقدیم کنید. تندیس ها ساختار و طراحی چشم نوازی دارند و از ماندگاری بالاتری نسبت به سایر هدیه های دیگه برخوردار است. شما می توانید با شخصی سازی تندیس خود، به عنوان مثال طراحی تندیس با استاندارهای برندینگ شرکت، ارگان و دانشگاه خود، مانند رنگ سازمانی، لوگو مجموعه، نوع متریال، نحوه تولید تندیس و ... زیبایی تندیس خود را چند برابر کنید. علاوه بر آن میتوانید نام شخص مورد نظر و دلیل دریافت این تندیس را روی آن درج نمایید.

اهدای تندیس حسی از ارزشمندی، قدردانی، تایید و تصدیق زحمات و خدماتی که همکارانتان ارائه می دهند را  در آن ها ایجاد می‌کند. آنها با قرار دادن تندیس در اتاق کار، قفسه کتاب و کتابخانه شخصی خود و ... با هر بار نگاه کردن به تندیس حسی از تاثیر گذار بودن، مفید بودن و تعلق داشتن در یک مجموعه و دوره ای از زندگی، در آنها ایجاد می شود و این حس سال ها با آنها خواهد بود. 

تندیس ها انواع مختلفی دارند و یکی از پرکاربردترین و مقرون به صرفه ترین تندیس ها، تندیس های پلکسی می باشد، این تندیس ها از متریال پلکسی تولید میشود و دارای دوام و ماندگاری بالایی هستند و در شخصی سازی تندیس با این متریال گزینه بسیار مناسبی هستند چون قابلیت برش در هر طرح دلخواهی را دارند.

تندیس های دیگری که میتوانید برای اهدا تهیه کنید تندیس های حجمی هستند. معمولا تندیس های حجمی برای تعداد بالای ۲۰ عدد گزینه مناسبی هستند زیرا در غیر این صورت از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند. تندیس های حجمی از لحاظ اقتصادی از تندیس های پلگسی گرون تر هستند ولی زیبایی چشم نواز و مقتدرانه ای به تندیس می دهند. متریال این تندیس ها معمولا برنج، آهن، سرب و رزین هستند که بعد از آماده سازی قسمت وارد مرحله پرداخت و آبکاری می شود.

آبکاری تندیس ها متنوع است ولی معمول ترین آنها، طلایی، نقره ای و برنزی هستند.

تندیس های دیگری که میتوانید برای تقدیر و اهدا به اشخاص مورد نظر خود در نظر بگیرید، تندیس های کریستال هستند. تندیس های کریستال بسیار ظریف و در عین حال مانند یک اثر هنری می درخشند. متاسفانه تندیس های کریستال قابلیت شخصی سازی در ابعاد و اندازه و فرم تندیس ندارد و تنها در متن، لوگو و درج اسم شخص مورد نظر میتوانید تندیس را ثبت سفارش کنید.

شما می توانید با توجه به زمان خود، تعداد مورد نیاز و بودجه ای که برای هر تندیس در نظر گرفته اید یکی از این تندیس ها را سفارش دهید و لحظات ماندگاری را برای خود، همکاران و هر کسی که لایق دریافت تندیس هست رو رقم بزنید.

دومین هدیه ای که میخواهیم به آن بپردازیم، ساخت لوح تقدیر می باشد:

یکی دیگر از نفیس ترین هدایایی که می‌توانید برای پزشکان، استادان، مدیران و ... تهیه کنید لوح های تقدیر نفیس چوبی و جیر می‌باشد. چاپ و ساخت لوح تقدیر یا لوح سپاس به عنوان شکلی از قدردانی برای کسی که به خاطر دستاوردها یا مشارکت هایش خدمات ارزشمندی را ارائه داده است گزینه بسیار خوبی می باشد. این لوح ها این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر درج اسم شخص مورد نظر و سمت مربوطه، متن تقدیر و تشکر مورد نظر خود را در آن قرار دهید.

معمولا این لوح ها به صورت یک قطعه مستطیلی می باشد و این لوح ها را می توانید در دو نوع چوبی و جیر تهیه فرمایید. ورق هایی که داخل این لوح ها قرار می‌گیرد، می تواند از جنس آلومینیوم، برنج، استیل و مولتی باشد که با کلمات و ادبیات زیبا، برای یادآوری رویدادها یا مراحل مهم مانند بازنشستگی، ترفیع درجه، یا رویدادهای تاریخی نگارش کنید و به شخص مورد نظر خود اهدا کنید.

معمولا این لوح های تقدیر به اشخاصی که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد اهدا می شود:

  • نمایندگی ها: که حسن نیت خود را در همکاری با سازمان خود، نشان داده اند.
  • موفقیت ها و تلاش ها : معمولا به کسانی اهدا می شود که فعالیت و تلاش چشم گیری در یک بخش و زمینه از خود نشان داده اند.
  • دستاورد برتر : به شخصی اهدا می شود که در زمینه خود بهترین و تاثیر گذار ترین خدمات را ارائه داده است.
  • رهبر و مدیر یک مجموعه: به شخصی اهدا می شود که وظیفه رهبری و پیشبرد یک مجموعه رو به خوبی انجام داده و مدیریت کرده است.

ساخت لوح تقدیر

سومین هدیه ای که میخواهیم به آن بپردازیم، ساخت بج سینه می باشد:

بج های سینه یکی از زیبا ترین، ظریف ترین و مقرون به صرفه ترین هدیه هایی است که به هر شخصی می توانید اهدا کنید.

معمولا بج ها روی سینه نصب می‌شوند اما دیگر استفاده های بج سینه میتواند نصب روی کلاه و روی کیف باشد.

دامنه استفاده از بج های سینه بسیار زیاد می باشد و تقریبا در تمام شغل ها و اصناف و در بازه های سنی متفاوت از بج استفاده می‌شود. 

معمولا بج ها میتواند طرحی از یک نوشته، لوگو، تصویر و یا نماد خاصی باشد. این نماد ها می تواند به صورت های خاصی تولید شود. به عنوان مثال یک طرح می تواند در قالب یک شکل هندسی طراحی شود و برش بخورد، یا می تواند به صورت کامل دوربری شود.

این بج ها میتواند به صورت طلایی و یا نقره ای تولید شود و یا حتی رنگ هم داشته باشد.

بج ها به عنوان یک اکسسوری شخصی بهترین گزینه برای نشان دادن علاقه ما به یک شخصیت، باور به یک نگرش، سلیقه و گروه خاصی می باشد و همینطور یک وسیله کاربردی و تبلیغاتی برای شرکت ها به منظور ایجاد یک انسجام میان کارمندان و همینطور اهداف برندینگ می باشد. علاوه بر آن بج های سینه یک نماد و نشان مهم در ارگان ها و بخش های نظامی برای نشان دادن موقعیت، جایگاه و سمت یک شخص می باشد.

بج های سینه نسبت به دو هدیه قبل، یعنی ساخت تندیس و چاپ لوح تقدیر، از لحاظ اقتصادی گزینه مقرون به صرفه تری می باشد.

انواع بج ها شامل بج های مات و براق طلایی، مات و براق نقره ای، بج سینه رنگی، برج های دوربری و توبری و بج های پلی استری می‌باشد. نحوه اتصال بج ها به صورت سوزنی و یا به صورت مگنتی می باشد.

ساخت بج سینه

مجموعه تبلیغاتی نگاره‌گر با سالها تجربه در زمینه تولید و ساخت تندیس، چاپ لوح تقدیر ، ساخت بج سینه، طراحی لوگو، چاپ ست‌اداری، چاپ لیوان، چاپ پرچم و ... افتخار همکاری با بسیاری از شرکت ها، ارگان ها، بیمارستان ها، بانک ها و ... را داشته است. شما همراهان عزیز می توانید با ارتباط گرفتن با مجموعه نگاره‌گر از مشاوره و راهنمایی آنها بهره ببرید و سفارش خودتون رو به راحتی به صورت آنلاین ثبت نمایید.

امیدوارم این مطالب برای شما مفید بوده باشه و ممنونم از وقتی که برای مطالعه این مطلب گذاشتید.

  • تبلیغات نگاره‌گر

  

کد خبر: ۲۹۴٬۸۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha