۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
پاسخ سنگین حزب‌الله لبنان به ترور رزمنده مقاومت اسلامی

پاسخ سنگین حزب‌الله لبنان به ترور رزمنده مقاومت اسلامی

حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در جاده دمشق- بیروت، جولان اشغالی را با ده‌ها موشک کاتیوشا به آتش کشید.

به گزارش بازار به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان در واکنش به ترور یکی از رزمندگان مقاومت اسلامی حملات سنگینی را به جولان اشغالی انجام داد.

در همین راستا اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض و تروری که دشمن اسرائیلی در الصبوره در جاده دمشق بیروت به انجام رساند، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه نهم جولای ۲۰۲۴ در چندین نوبت مقر فرماندهی لشکر ۲۱۰ جولان در پایگاه نفح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک رب ثلاثین، رزمندگان مقاومت اسلامی روز سه‌شنبه نهم جولای ۲۰۲۴ ساختمانی در شهرک المناره را که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

منابع رسانه‌ای وابسته به رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که در پی حملات موشکی حزب‌الله لبنان به جولان اشغالی آتش‌سوزی‌هایی در این منطقه اشغالی به وقوع پیوسته است.

کد خبر: ۲۹۴٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha