۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱
شرکت پست پیشگامان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران را کسب کرد
در هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی نوآوری ایران؛

شرکت پست پیشگامان جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران را کسب کرد

یزد- شرکت پست پیشگامان به عنوان تنها اپراتور پستی کشور در هشتمین دوره ارزیابی جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران، جایزه‌ این رویداد را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری ایران با هدف ارائه یک مدل تکاملی برای ارتقاء قابلیت‌های فناوری و نوآوری در سازمان‌ها طراحی شده است.

سازمان‌ها براساس این مدل می‌توانند با شناخت چالش‌های خود در هر مرحله، گام‌هایی به سوی رقابت پذیری پایدار بردارند.

این مدل در راستای ارزیابی عناصر نظام ملی نوآوری و طراحی اکوسیستم مناسب برای توسعه فناوری و نوآوری در کشور ارائه شده است.

نوید خبیری دبیر برگزاری این جایزه ملی اعلام کرد: شرکت تعاونی دانش بنیان پست پیشگامان«پارسی پست» توانایی حضور در سطح شایستگی چند ستاره را هم دارد و امیدواریم در سال‌های آتی شاهد پیشرفت حوزه تعالی این شرکت باشیم.

محمد کاظم کشورشاهی مدیر عامل شرکت پست پیشگامان «تعاونی سهامی عام» و سید مجتبی نصیری نایب رییس هیئت مدیره این شرکت در این مراسم ملی حضور داشتند.

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، صمد حسن زاده رئیس اتاق بازرگانی ایران، مهدی محمدی رییس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، مهدی الیاسی معاون سیاست‌گذاری و ارزیابی راهبردی معاونت علمی ‌و فناوری، منوچهر منطقی مشاور وزیر صنعت و جمع دیگری از مسئولان حوزه فناوری و نوآوری در این مراسم حضور داشتند.

کد خبر: ۲۹۴٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha