۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
استان زنجان در حوزه گوشت قرمز مشکل دارد
استاندار زنجان:

استان زنجان در حوزه گوشت قرمز مشکل دارد

زنجان- استاندار زنجان بر لزوم تسهیل در گره‌گشایی از واحدهای تولید گوشت و مرغ در استان تاکید کرد و گفت: ما در مقطع کنونی در حوزه گوشت قرمز مشکل داریم.

به گزارش بازار، محسن افشارچی صبح چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید زنجان در محل اتاق بازرگانی استان گفت: در برخی موارد در مسیر توسعه کشور واگرا عمل می‌کنیم و هر بخش و دستگاهی تنها به خود فکر می‌کند.

وی ابراز داشت: باید با همگرایی و نگاه فرابخشی برای رسیدن به اهداف توسعه تلاش کنیم.

استاندار زنجان بر لزوم ضرورت حمایت جدی از کارآفرینان در استان تاکید کرد و گفت: ما باید گره از کار کسانی باز کنیم که می خواهند با کارآفرینی برای اشتغالزایی در جامعه و ایجاد رونق اقتصادی تلاش کنند.

افشارچی با بیان اینکه زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد، گفت: هم اکنون ۱۷ مرکز داریم که باید به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ بدهند در حالیکه این روند، واگراست و باید فرآیندها همگرا شود و فرآیندهای استعلام و تحقق سرمایه‌گذاری‌ها زمان بر است.

وی به لزوم همکاری بیشتر شبکه بانکی با واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و ایان داشت: شبکه بانکی باید برای رونق تولید پای کار باشد و کمک کند.

استاندار زنجان بر لزوم تسهیل در گره‌گشایی از واحدهای تولید گوشت و مرغ در استان تاکید کرد و گفت: ما در مقطع کنونی در حوزه گوشت قرمز در استان مشکل داریم و تسهیلگری در احیای واحدهای پرورش دام ضروری است.

کد خبر: ۲۹۴٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      باسلام وعرض ادب واحترام.هرساله به تعداد ده هزار رائس گوسفند نذر حسینیه اعظم میشه .به نظر این حقیر باید دامداری‌های اساسی باید درست بشه که هرسال این گوسفندان نگهداری بشه .هم اشتغال زایی میشه هم تولید مثل گوسفندان باعث میشه هرسال به تعدادشون افزوده بشه..در هرجایی گوسفند به وفور باشه اون جامعه درسلامت کامل هستش..شیرسالم.پنیر سالم.ماست سالم.کره وخامه گوشت وهمه چی سالم به دست مصرف کننده میرسه.خداوند الرحم الراحمین به گوسفند یک عظمتی داده که هرجا به وفور باشه باخود برکت وسلامتی میاره..