۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
رکورد مصرف برق در خوزستان باز هم شکسته شد

رکورد مصرف برق در خوزستان باز هم شکسته شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با بیان اینکه پیک مصرف برق در استان روز گذشته ۲ درصد نسبت به مدت پیک تابستان سال قبل افزایش یافت گفت: روز گذشته پیک مصرف به چهار هزار و ۸۷۸ مگاوات رسید.

به گزارش بازار، علی خدری با اشاره به افزایش شدید گرمای هوا و مصرف برق در استان اظهار کرد: مردم و مشترکین با صرفه جویی در مصرف به پایداری شبکه برق کمک کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تداوم گرمای شدید در روزهای آینده افزود: ضروری است که همه مشترکین در مصرف برق صرفه جویی کنند تا از بروز خاموشی‌های احتمالی جلوگیری شود.

خدری با بیان اینکه با تمهیدات در نظر گرفته شده و اجرای ۱۸۰ برنامه عملیاتی، تاکنون شبکه برق استان پایدار است بیان کرد: با این حال بروز وقفه‌های کوتاه در ارائه خدمات، به دلیل حوادثی مانند برخورد خودرو با پایه‌های برق، آتش‌سوزی مزارع و آسیب‌دیدگی تجهیزات برق بوده که در سریع‌ترین زمان ممکن رفع شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه به پویش "با انرژی" اشاره کرد و گفت: در این پویش به مشترکانی که در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند، جوایزی ارزنده تعلق می‌گیرد.

وی بابیان اینکه تاکنون پنج نفر از مشترکان برق در استان خوزستان جایزه یک میلیارد ریالی این پویش را برنده شده‌اند اظهار کرد: شهروندان و مشترکان با خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم کولرهای گازی بر روی دمای ۲۴ درجه و به کارگیری سایر اقدامات ساده در صرفه جویی برق کوشا باشند.

به گزارش بازار، یک تیر ماه رکورد مصرف برق در استان برای بار دوم شکسته شده است.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha