۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
واردات مواد اولیه با دلار آزاد| قیمت تولیدات ایرانی بیش از سایر کشورها تمام می شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

واردات مواد اولیه با دلار آزاد| قیمت تولیدات ایرانی بیش از سایر کشورها تمام می شود

گرگان- منصوری، کارشناس فروش مجموعه پارکت امیران گفت: به دلیل واردات مواد اولیه با دلار آزاد، قیمت تمام شده محصول در کشور ما بیش از کشورهای تولیدکننده همسایه است.

حمیدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مجموعه امیران «گروه صنعتی مصیبی» بزرگترین تولید کننده پارکت لمینت در ایران است و برای اولین بار در نمایشگاه تخصصی ساختمان با حضور خانه های امیران منطقه شرکت کردیم،

کارشناس فروش مجموعه پارکت امیران با اشاره به چالش های تولید افزود: مجموعه امیران در راستای کاری خود در حال راه اندازی کارخانه صنایع مادر چوب است که اکنون پروژه ۷۰ درصد پیشروی داشته و ۳۰ درصد باقیمانده تا دی یا بهمن ماه سال آینده تکمیل و به مرحله بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: اگر این پروژه تکمیل شود می توانیم به عنوان قیمت گذار این محصول در بازار حضور داشته و از نظر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات، خدمات بهتری را به مصرف کنندگان ارائه دهیم.

کارشناس فروش مجموعه امیران درباره هدف صادراتی این محصول افزود: هدف صادراتی مجموعه امیران کشورهای ترکمنستان، قزاقستان، ارمنستان، تاجیکستان، گرجستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند دبی، قطر و عمان است.

منصوری با بیان چالش های تولید ادامه داد: به دلیل واردات مواد اولیه با دلار آزاد و اینکه قیمت تمام شده محصول در کشور ما بیش از کشورهای تولیدکننده همسایه است، فرصت خوبی را برای این کشورها به وجود می آورد که در رقابت با مجموعه های تولیدی ایرانی محصولات خود را بهتر به فروش برسانند.

وی بیان کرد: در کشورهای دیگر دولت ها از صادرکننده و صادر کننده حمایت می کنند و انتظار این می رود که در این حوزه از صادر کننده ایرانی نیز حمایت شود.

کارشناس فروش مجموعه پارکت امیران با بیان اینکه از نظر تولید مشکلی نداریم و می توان گفت به خود کفایی کامل رسیدیم، بیان کرد: ۷۰ درصد تولیدات پارکت ایران را مجموعه تولیدی «مصیبی» انجام می دهد اما به دلیل اینکه تمام مواد اولیه وارداتی است و همچنین به دلیل وجود برخی مشکلات در این حوزه ناچاریم با سایر کشورها مذاکره کرده تا بتوانیم مواد اولیه را وارد کنیم.

وی خاتمه داد: در شهر گرگان تکنسین های خوبی وجود دارند که می توانند به تولید و برنامه ریزی مجموعه کمک کنند و در این زمینه مشکلی وچود ندارد.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha