۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
قیمت بازیکنان چند برابر تورم رشد کرده است| قراردادها ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده است!
مدیرعامل پرسپولیس:

قیمت بازیکنان چند برابر تورم رشد کرده است| قراردادها ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده است!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این که قراردادها در فوتبال ایران ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده استبه طرح این پرسش پرداخت که آیا کیفیت فوتبال ما این قدر رشد کرده است؟

به گزارش بازار، رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، پس‌ از جلسه مدیران عامل باشگاه‌ها با اشاره به مفاد جلسه دوم عنوان کرد: جلسه دوم پیرامون سقف قراردادها و دستورالعمل‌های جدید بود که خداراشکر همه متفق‌القول بودیم که سقف قراردادها اتفاق خوبی است. به نظرم اگر سالیانه ۲۵ درصد به این سقف اضافه کنیم، چهار سال بعد این مبلغ به ۱۰۰۰ میلیارد می‌رسد و آیا این رشد و کیفیت فوتبال ما آنقدر تغییر کرده که قراردادها ۲ تا ۳ هزار درصد رشد کرده است.

او با اشاره به عدم رشد کافی فوتبال ایران عنوان کرد: هنوز بازیکنان قدیمی ۱۰ سال پیش تیم ملی دارند کیفیت بالای خودشان را نشان می‌دهند. این نشان دهنده این است که فوتبال رشد نکرده و ای کاش با تورم رشد می‌کرد ولی چند برابر تورم رشد کرده است. یقین دارم که سقف قرارداد اگر فدراسیون فوتبال امروز ۱۰۰۰ میلیارد بگذارد، باز هم بازیکنان عین ۱۰۰۰ میلیارد را قرارداد می‌بندند! البته شاید ما مدیران هم مقصر باشیم که سطح توقعات را بالا بردیم. یک مدیری به من می‌گفت که بازیکنی ۲ میلیارد می‌گرفت و آمد تمدید کند، درخواست ۲۰ میلیارد پول کرد. آنقدر فوتبال ما رشد نکرده و باید تدبیری بیاندیشیم که باشگاه‌ها و فدراسیون کیفیت فوتبال را بالا ببریم. همه به دنبال بالا بردن سقف بودند من خدمت آقای نصیرزاده هم اعلام کردم که موافق نبودم و به نظرم می‌توانیم تعداد بازیکنان خارجی را بالا ببریم که قیمتشان ارزان‌تر در می‌آید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره حمایت خودش از در اختیار داشتن بازیکنان خارجی بیشتر گفت: اگر بازیکن خارجی را بیشتر کنیم قیمت آن کنترل شده است و خیلی کمتر قرارداد می‌بندند.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه استقلال و پرسپولیس با چند بازیکن صحبت کردند و شایعه شد که یک باشگاه صنعتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیارد تومانی به آن بازیکن داد، گفت: مبلغ را نمی‌توانم بگویم چون باید مستند ارائه کنم ولی شما ببینید بازیکن وقتی به پرسپولیس می‌آید که قرارداد ببندد و می‌گوید خیلی مشتاق است ولی قیمت قرارداد او ۳۰ میلیارد است و جایی دیگر تا سه برابر پیشنهاد می‌دهد، مشخص است که می‌رود. سقف قراردادی امسال ما ۲۰ میلیارد تومان به اضافه آپشن‌هاست.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha