۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
۱۶ دوره آموزشی گردشگری و صنایع دستی در آبادان برگزار می‌شود
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

۱۶ دوره آموزشی گردشگری و صنایع دستی در آبادان برگزار می‌شود

آبادان- مولوی، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از برگزاری ۱۶ دوره آموزشی گردشگری و صنایع دستی در آبادان خبر داد.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: آموزش و به روز بودن از ضروریات توسعه در همه زمینه ها از جمله صنعت گردشگری و صنایع دستی است و اکنون از همان ابتدای روزهای نمایندگی ام در مجلس دوازدهم این دو حوزه را پیگیری کردم.

وی افزود: برای آژانس ها، هتل ها، دانش آموختگان و فعالان گردشگری و همچنین فعالان صنایع دستی تقاضای برگزاری ۱۶ دوره آموزشی را از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان داشتم که مورد موافقت قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم توجه به گردشگری روستایی، توضیح داد: دوره گردشگری روستایی برای دهیاران شهرستان آبادان با محوریت بوم گردی و خانه مسافر یکی از دوره هایی است که مقرر شد برگزار شود.

مولوی ادامه داد: کارگاه اصول مشتری مداری و رضایت مشتری برای هتل‌ها و آژانس‌ها، کارگاه ویزا و سفرهای خارجی برای آژانس‌ها و همچنین کارگاه تولید محتوای برنده در گردشگری (استراتژی، حکمرانی و پیاده‌سازی) برای هتل‌ها، آژانس‌ها و دانش آموختگان و فعالان گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر برخی از دوره هایی است که پیگیری کردم.

وی عنوان کرد: کارگاه مزیت‌ های رقابتی در گردشگری سلامت برای هتل‌ ها، آژانس‌ ها و دانش آموختگان و فعالان گردشگری، کارگاه اصول تشریفات برای هتل‌ ها و آژانس‌ ها و همچنین کارگاه بازاریابی و فروش برای هتل‌ ها و آژانس‌ های شهرهای آبادان و خرمشهر دیگر دوره های حوزه گردشگری است که برگزار می شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به صنایع دستی، توضیح داد: کارگاه های بسته بندی، فروش و آماده‌ سازی برای صادرات، بازاریابی دیجیتال ویژه صنایع دستی، قلاب بازاریابی (روش‌های جذب مشتری)، نحوه حضور نمایشگاهی و همچنین دوره های کفش دوزی، کپوبافی، حصیربافی با روش‌های جدید همچون بسته بندی و سفال (لعاب کاری نوین)، کارگاه ها و دوره های آموزشی حوزه صنایع دستی است که درخواست برگزاری آنها را داشتم.

مولوی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور و پیگیری زمان آغاز و نحوه ثبت نام برای دوره های گردشگری و صنایع دستی باید از طریق اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آبادان اقدام کنند.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha