۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
موافقت وزارت کشور با ایجاد ۲ منطقه، ۴ ناحیه و ۴۸ محله در شهر گنبد کاووس
سرپرست دفتر امور شهری استانداری گلستان خبر داد؛

موافقت وزارت کشور با ایجاد ۲ منطقه، ۴ ناحیه و ۴۸ محله در شهر گنبد کاووس

گرگان- سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان از موافققت موافقت وزارت کشور با ایجاد ۲ منطقه، ۴ ناحیه و ۴۸ محله در شهر گنبد کاووس خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان، سید محسن حسینی اظهار کرد: به پیشنهاد شهرداری گنبد کاووس برای ایجاد مناطق جهت خدمات رسانی گسترده تر به شهروندان و انجام مطالعات لازم توسط مشاور طرح ، موضوع توسط دفتر فنی و دفتر امور شهری استانداری بررسی و پس از تصویب ، به وزارت کشور منعکس شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گلستان افزود: با پیگیری های استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، وزارت کشور شهر به استناد ماده ۵۲ قانون شهرداری‌ها و دستورالعمل محله بندی و منطقه بندی شهرها، با ایجاد ۲ منطقه، ۴ ناحیه و ۴۸ محله در شهر گنبد کاووس موافقت کرد و اطلس تقسیمات شهری مربوطه به استان ارسال شد.

وی افزود: شهرداری موظف است ظرف سه ماه ، ساختار سازمانی شهرداری را بر اساس ضوابط تشکیلاتی شهرداری ها تهیه و برای تصویب به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال کند.

حسینی تصریح کرد: مجوز صادره از سوی وزارت کشور یک سال اعتبار دارد و در صورت عدم انجام به موقع مراحل ، پس از آن تغییر در تشکیلات شهرداری مستلزم بررسی و تصویب مجدد است که دفتر امور شهری و شوراهای استانداری در مدت زمان مقرر ، پیگیری لازم را در جهت انجام مراحل از طریق شهرداری گنبد کاووس و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به عمل خواهد آورد.

کد خبر: ۲۹۴٬۴۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha