اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی

اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به طراحی و راه‌اندازی یک اپلیکیشن یادگیری زبان چینی با بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی شده است که یک روش آموزشی منحصر به فرد بوده است.

به گزارش بازار، ناصر محمودی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان، در خصوص نحوه عملکرد این اپلیکیشن، گفت: این اپلیکیشن، برنامه‌ای جهت یادگیری زبان چینی است که در آن از هوش مصنوعی بهره گرفته شده‌است. روش کار به این صورت است که ابتدا نحوه کشیدن یک حرف به فرد نشان داده می‌شود و در ادامه فرد آن حرف را می‌نویسد و اگر مشکلی بود به شما hint نمایش داده می شود و برای نوشتن صحیح راهنمایی می‌کند.

وی ادامه داد: افراد بسته به دانش خود در زبان چینی، سطح مورد نظر خود را انتخاب کرده و شروع به یادگیری می‌کنند. همچنین آزمون‌هایی برای سنجش مهارت افراد تا جایی که آموخته‌اند، وجود دارد. این محصول در دو نسخه اندروید و ios در google app و app store عرضه شده است.

به گفته محمودی، از آنجایی که برای مهاجرت و تحصیل در یک کشور آشنایی با زبان آن کشور از موارد ضروری است، افراد با کمک این اپلیکیشن می‌توانند به راحتی در خانه و با صرف کمترین هزینه زبان چینی یاد بگیرید.

وی با بیان اینکه این برنامه، یک برنامه نوآورانه یادگیری زبان است، تصریح کرد: این برنامه، دارای یک روش آموزشی منحصر به فرد است که شامل نشان دادن نحوه نوشتن نامه به کاربران و راهنمایی آنها برای نوشتن صحیح آن با استفاده از نکات است. این اپلیکیشن بسته به دانش زبان چینی کاربر سطوح مختلفی را نیز ارائه می‌دهد و شامل تست‌هایی برای سنجش میزان پیشرفت آنها می‌شود.

محمودی در پایان خاطرنشان کرد: این محصول در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و از آن زمان تاکنون توجه بسیاری از زبان آموزان در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این محصول نه تنها به یادگیری زبان کمک کرده است، بلکه جایگاهی برای خود در صنعت فناوری به عنوان یک تغییردهنده بازی ایجاد کرده است.

کد خبر: ۲۹۴٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha