۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
پاداش خوش مصرفی به حدود ۳۸ هزار مشترک برق خانگی ایلام
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام خبر داد؛

پاداش خوش مصرفی به حدود ۳۸ هزار مشترک برق خانگی ایلام

ایلام- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از تخصیص پاداش خوش مصرفی به حدود ۳۸ هزار مشترک برق خانگی استان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق ایلام، ولی الله ناصری با تاکید بر لزوم تداوم و افزایش همراهی همه جانبه هم استانی های عزیز ایلامی در مدیریت مصرف برق طی هفته آتی، اظهار کرد: از مجموع ۹۳ هزار و ۴۱۶ قبض برق صادره در بخش خانگی استان ایلام از ابتدای خردادماه، حدود ۳۸ هزار قبض، مشمول پاداش خوش مصرفی برق شده است.

وی با قدردانی از همکاری مشترکان برق ایلام در اجرای برنامه های مدیریت مصرف که منجر به مدیریت موثر مصرف برق در ساعات اوج بار شده است، افزود: این مشترکان خوش مصرف، در صورت مراجعه به نرم افزار برق من می توانند بر روی قبض برق خود، شاهد تخصیص پاداش باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه الگوهای هواشناسی برای هفته پیش رو، افزایش دمای هوا را پیش بینی می کنند انتظار می رود میزان مصرف برق در استان به میزان قالب ملاحظه ای افزایش یابد و این مسأله، حفظ پایداری شبکه برق به ویژه در ساعات اوج بار را با چالش مواجه خواهد کرد.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha