۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
فراخوان تکمیل وجه خودروهای وارداتی بی ام کارز از هفته آینده

فراخوان تکمیل وجه خودروهای وارداتی بی ام کارز از هفته آینده

متقاضیان برای خودروهای یاد شده، می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ اقدام کنند.

به گزارش بازار، شرکت بی‌ام کارز در اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح یکپارچه خودروهای وارداتی خواست تا نسبت به تکمیل وجه  خودروی هونگچی H۵، بستیون T۷۷ با قیمت قطعی، کوراندو و هاوال H۶ هیبرید با قیمت غیر قطعی تکمیل وجه کنند.رییس سازمان توسعه تجارت گفته است که عرضه خودروهای وارداتی در هفته آینده آخرین فرصت برای دارندگان اولویت خودروهای وارداتی (ثبت نام اسفند ۱۴۰۱) است و در صورتی که این افراد خودروی مورد نظر خود را انتخاب نکنند، دیگر هیچ اولویت خریدی نسبت به سایر افراد ندارند.

در این خصوص شرکت بی‌ام کارز با انتشار اطلاعیه‌ای از متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی درخواست کرد نسبت به تکمیل وجه خودروی هونگچی H۵ و بستیون T۷۷ با قیمت قطعی و نیز خودروهای کوراندو و هاوال H۶ هیبرید با قیمت غیر قطعی تکمیل وجه کنند.

متقاضیان برای خودروهای یاد شده، می‌توانند نسبت به واریز وجه خودرو به صورت آنلاین از ساعت ۱۰صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۴/۱۹ لغایت ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ اقدام کنند. شایان ذکر است بازه زمانی مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

تکمیل فرآیند ثبت نام و واریز وجه متقاضیان، صرفا به صورت آنلاین و از طریق پرتال جامع ایرانی کار به آدرس https://bahman.iranecar.com  امکان پذیر بوده که اطلاع رسانی لازم با ارسال پیامک به متقاضیان صورت خواهد گرفت.  گفتنی است؛ خودروی هونگچی H۵ در ۳ رنگ سفید، مشکی و خاکستری با قیمت ۲ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان با موعد تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳خواهد بود.

همچنین خودروی BESTUNE T۷۷ با عرضه رنگ نقره‌ای و قیمت ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون تومان با موعد تحویل هفته دوم شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.

از سویی دیگر خودروهای کوراندو FWD در ۲ رنگ مشکی و خاکستری با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان، کوراندو AWD در ۳ رنگ مشکی، خاکستری و آبی با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و نیز هاوال H۶ در ۲ رنگ مشکی و خاکستری و با قیمت فروش علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عرضه و هر سه خودروی مذکور با تحویل هفته آخر آبان ۱۴۰۳ خواهد بود.

دریافت بخشنامه

کد خبر: ۲۹۴٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha