۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۴
۲۹۷ هزار نفر در استان سمنان رای دادند
استاندار سمنان:

۲۹۷ هزار نفر در استان سمنان رای دادند

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان گفت: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان ۲۹۷ هزار و ۵۴۶ نفر آرای خودشان را در صندوق‌های رای انداختند.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه ۲۹۷ هزار و ۴۵۶ نفر از واجدین شرایط رأی دادن در این استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند، بیان کرد: مردم استان مشارکت ۵۵.۶۴ درصدی را رقم زدند.

وی با بیان اینکه از میان آرای مأخوذه بیشترین میزان رأی به سعید جلیلی در استان سمنان اختصاص یافت، افزود: ۱۷۷ هزار رأی از مجموع آرای مأخوذه استان سمنان به وی اختصاص یافته است.

استاندار سمنان آرای مسعود پزشکیان در استان را ۱۱۰ هزار رأی اعلام کرد و گفت: در دور نخست رأی‌گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز سعید جلیلی رأی اول استان و مسعود پزشکیان رأی دوم را کسب کرده بود.

هاشمی با بیان اینکه رئیس ستاد انتخابات استان سمنان تا ساعتی دیگر ریز آرای مأخوذه حوزه‌های انتخابیه در استان را به اطلاع مردم می‌رساند، گفت: مردم ما مشارکت خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در این استان واجد شرایط رأی دادن بودند که در دور اول ۲۶۲ هزار و در دور دوم ۲۹۷ هزار نفر رأی دادند.

کد خبر: ۲۹۴٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha