۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
صدور مجوز استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان
اقدامی دیگر از دولت سیزدهم؛

صدور مجوز استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان

سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان را از طریق برگزاری آزمون استخدامی با اولویت جذب نیروهای بومی این استان صادر کرد.

به گزارش بازار، از سازمان اداری و استخدامی کشور، علیرضا علیخانزاده؛ رئیس امور جذب، بکارگیری ورشد این سازمان، با اعلام این خبر گفت: در راستای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت در استان خوزستان، با استخدام ۲۰۱۶ نفر در حوزه بهداشت و درمان استان با اولویت استخدام افراد بومی موافقت و مجوزهای مربوطه برای برگزاری آزمون استخدامی در آینده‌ای نزدیک صادر شد.

به گفته علیخانزاده، بر اساس این مجوز با استخدام تعداد ۶۲۶ نفر در حوزه بهداشت و تعداد ۱۳۹۰ نفر در حوزه درمان موافقت شده که بیش از نیمی از این مجوز به استخدام پرستاران مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

از محل صدور این مجوز، تعداد ۳۸۴ نفر به کادر درمان موجود در بیمارستان‌های جدید الاحداث یازهرا (س) دزفول، بیمارستان فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) بهبهان، بیمارستان شهدا شهر تشان و بیمارستان امام حسین (ع) شهر زیدون اضافه خواهد شد.

علیخانزاده، هدف از صدور این مجوز را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم استان خوزستان عنوان کرد و افزود: همچنین از طریق این مجوز، با بکارگیری تعداد ۶۱ پزشک متخصص موافقت شده است که نیاز مردم استان به دریافت خدمات تخصصی در مناطق کمتربرخوردار را مرتفع خواهد کرد.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha