۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
9 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است
فیلم استانها؛

9 هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تامین شده است

بندرعباس - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم، بیش از ۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در مناطق شهری و روستایی استان تامین شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید سلحشور روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تلاش‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه‌های مختلف، از جمله ساخت راه‌ها و ساختمان‌های عمومی، اشاره کرد و از پیشرفت‌های خوبی در حوزه بازسازی بافت‌های فرسوده و مسکن محرومین خبر داد.

سلحشور گفت: ما در سه ساله دولت سیزدهم، بیش از ۹ هزار هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن تأمین کردیم که این کار با زحمات اعضای شورای مسکن و پیگیری‌های استاندار به سرانجام رسید. این زمین‌ها در مناطق شهری و روستایی توزیع شده‌اند و پروژه‌های نهضت ملی مسکن در بیش از ۴۱ سایت در استان در حال اجرا هستند.

وی تصریح کرد: در شهر بندرعباس، قریب به ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری حداقل ۳ هزار واحد از این تعداد به بهره‌برداری برسد. این پروژه‌ها در قالب واگذاری گروهی، تعاونی‌های ادارات و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند و امیدواریم تا پایان سال حداقل ۳ هزار واحد را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همچنین به اهمیت بازسازی و بهسازی بافت‌های فرسوده، خودمالک شهری و روستایی و مسکن محرومین اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در این حوزه‌ها افتاده و آمار مربوطه به اطلاع رسانده شد. امیدواریم با تلاشی که در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد، این پروژه‌ها به دست مردم برسند.

در پایان، وی از حمایت و همراهی اصحاب رسانه تقدیر و تأکید کرد که رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و بهبود شرایط جامعه دارند. رسانه‌ها چشمان بیدار جامعه هستند و به ما در بهتر شدن شرایط کمک می‌کنند.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha