۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
چگونه در محرم ۱۴۰۳ تور مشهد را با قیمت ارزان رزرو کنیم

چگونه در محرم ۱۴۰۳ تور مشهد را با قیمت ارزان رزرو کنیم

در ماه محرم ازدحام زیادی از زائران و گردشگران را در شهر مشهد مشاهده می‌کنیم.

در ماه محرم ازدحام زیادی از زائران و گردشگران را در شهر مشهد مشاهده می‌کنیم؛ چرا که همه باور دارند که اجرا مراسم محرم در حرم امام رضا حس و حال معنوی دیگری دارد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید، باید این نکته را در نظر داشته باشید که برای رزرو تور ارزان مشهد باید حداقل از سه هفته تا یک ماه قبل اقدام کنید. تحت هیچ شرایطی نباید در لحظه آخر به دنبال تور ارزان قیمت مشهد باشید؛ زیرا به دلیل تقاضای بسیار بالا سفر به مشهد مقدس در ماه محرم تمامی تورها به سرعت رزرو می‌شوند.

تور مشهد محرم چقدر هزینه بر است؟

زمانی که تور مشهد محرم را به‌موقع رزرو نمایید، هزینه‌هایتان به طور بسیار زیادی کاهش می‌یابد؛ اما هنگامی که به هر علتی خرید تور مسافرتی مشهد در ماه محرم را به تأخیر بیندازید، قیمت‌ها تا ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت. البته تمامی موارد به زمان سفرتان در محرم، تعداد روزهای سفر وستاره هتلی که در آن اقامت دارید، مرتبط است. در حقیقت به علت افزایش دمای شهر مشهد در تابستان هزینه‌های تور کاهش پیدا می‌کند؛ ولی به دلیل نیمه اول ماه محرم، متقاضی خرید تور ارزان مشهد بیشتر می‌شود.

تور مشهد در ماه محرم با قیمت ارزان‌تر

در مجموع تور مشهد در ماه محرم نسبت به سایر زمان‌ها گران‌تر است؛ زیرا تقاضای سفر به شهر مشهد در ماه محرم افزایش یافته و هر چه متقاضی بیشتر باشد، قیمت تور نیز بیشتر می‌شود. همان‌طور که اشاره کردیم امکان رزرو تور در لحظه آخر وجود ندارد؛ بنابراین راه‌های دیگری برای رزرو تور نیز وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

با تورهای زمینی هزینه را کمتر کنید

در ماه محرم سه نوع تور موجود است که تور زمینی با قطار و اتوبوس به‌صرفه و ارزان‌تر است. رزرو تور زمینی با قطار به‌سرعت پر می‌شود؛ زیرا در زمان کوتاه‌تر نسبت اتوبوس به مقصد خواهید رسید و این نوع تور به‌صرفه‌تر از تور هوایی است. تور زمینی با اتوبوس در تمامی شهرها و روستاهای ایران برگزار شده و به علت تقاضای بالایی که دارد، در این روزها رزرو می‌شود. به‌طورکلی با رزرو تور زمینی قطار یا اتوبوس می‌توانید هزینه‌های سفر را کم‌تر کنید.

با تورهای زمینی هزینه را کمتر کنید

در نیمه اول ماه محرم تور مشهد رزرو نکنید

بسیاری از افراد در نیمه اول ماه محرم به دنبال رزرو تور این شهر هستند. در این نیمه به دلیل روزهای عاشورا و تاسوعا تمامی تورهای مشهد افزایش قیمت خواهند داشت. ازاین‌رو توصیه می‌شود در نیمه دوم ماه محرم به دنبال رزرو تور ارزان مشهد بوده یا حدود سه هفته قبل از ماه محرم، تور مشهد را تهیه نمایید.

هتل‌های خیابان طبرسی و نواب صفوی را برای اقامت انتخاب کنید

در نیمه اول ماه محرم به علت تعداد زیاد مسافران در خیابان امام رضا (ع)، بیشتر از سایر اوقات شلوغ شده و رزرو این هتل‌ها هزینه بسیار زیادی می‌برد. در چنین شرایطی می‌توانید هتل‌های خیابان‌های طبرسی و نواب صفوی را برای اقامت انتخاب نمایید. با رزرو هتل در این خیابان‌ها نه تنها هزینه‌های خود را کاهش می‌دهید؛ بلکه اقامت آرامی را تجربه خواهید کرد.

خدمات تور مشهد محرم حاوی چه مواردی است؟

پس از رزرو تور ارزان مشهد کلیه خدمات زیر به مسافران و گردشگران ارائه می‌شوند:

  • بلیط رفت‌وبرگشت (تور زمینی یا هوایی)

  • بیمه مسافرتی

  • اقامت در هتل

  • ترانسفر فرودگاهی

  • صبحانه، نهار و شام در هتل‌های یک تا چهارستاره

  • ترانسفر حرم از بعضی از هتل‌ها

  • گشت‌وگذار شهری

آب و هوای شهر مشهد در ایام محرم ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

دمای این شهر در روزهای ماه محرم بین ۱۵ تا ۳۲ درجه سانتی‌گراد است. مقدار بارش باران نیز در فصل تابستان و ماه محرم به کمترین حد ممکن می‌رسد. با توجه به دما بهتر است در این روزها لباس‌های نخی و خنک استفاده کنید. علاوه براین‌ موارد به علت تابش مستقیم نور آفتاب، حتماً همراه خود کرم ضد آفتاب داشته باشید.

چرا سفر با تور ارزان مشهد مناسب‌تر از سفر شخصی است؟

  • با خرید تور مشهد به طور هم‌زمان بلیط سفر زمینی و محل اقامت خود را رزرو می‌کنید؛ در نتیجه، سفر با تور هیچ استرسی نداشته و تمامی هماهنگی‌ها بدون نیاز به پیگیری اجرا می‌شوند.

  • از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • اطلاعات دقیق و کامل درباره شهر مشهد به شما داده می‌شود.

  • با رزرو تور زمینی مشهد می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و از مناظر و جاذبه‌های دیدنی لذت ببرید.

چرا سفر با تور ارزان مشهد مناسب‌تر از سفر شخصی است؟

چگونه در محرم ۱۴۰۳ تور مشهد را با قیمت ارزان رزرو کنیم؟

باتوجه‌به اینکه محرم ۱۴۰۳ در فصل تابستان و تعطیلی مدارس قرار گرفته، زمان مناسبی برای سفر به شهر مشهد است. شما می‌توانید با استفاده از تور مشهد هم به عزاداری پرداخته و هم به بازدید از این شهر بپردازید. پس برای آنکه از قافله عقب نمانید، بهتر است هر چه سریع‌تر برای رزرو تور ارزان مشهد اقدام کنید تا هم از تخفیف‌های خوب بهره‌مند شوید و هم شرکت در مراسم‌های مذهبی ماه محرم در حرم امام رضا را از دست ندهید.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha