برای خرید عمده از چه سایت هایی می‌توان استفاده کرد؟

برای خرید عمده از چه سایت هایی می‌توان استفاده کرد؟

ظهور اینترنت شیوه خرید بسیاری از متقاضیان را متحول کرده و همین امر باعث شده است که طی سال‌های اخیر، خرید آنلاین و البته عمده با محبوبیت بیشتری روبه‌رو شود.

به گزارش بازار، ظهور اینترنت شیوه خرید بسیاری از متقاضیان را متحول کرده و همین امر باعث شده است که طی سال‌های اخیر، خرید آنلاین و البته عمده با محبوبیت بیشتری روبه‌رو شود. شما از هر جای دنیا به راحتی می‌توانید محصول دلخواه خود را در هر تعداد و اندازه سفارش دهید و با چند کلیک ساده به کالاهای مورد نظر دست یابید.

در حال حاضر خرید عمده از انواع سایت‌های آنلاین در میان مصرف‌کنندگان سراسر جهان به محبوبیت زیادی دست یافته است. یکی از این سایت‌های خوب و کارآمد، علی بابا نام دارد که متنوع‌ترین محصولات را در اختیار متقاضیان و خریداران بالقوه قرار می‌دهد. اگرچه برای انتخاب سایت خرید از چین علی بابا گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌آید، پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارند که انواع محصولات را با قیمت‌های متنوع در اختیار شما قرار می‌دهند. شما تا چه حدی با این سایت‌ها آشنایی دارید؟ بهترین مرکز خرید عمده آنلاین از نظر شما کدام است؟

معرفی ۵ سایت مناسب برای خرید عمده

علاقه خریداران به خرید آنلاین، چشم‌انداز عمده‌فروشی را متحول کرده و باعث رشد سایت‌های خرید آنلاین شده است. این پلتفرم‌ها نیازها و ترجیحات متنوع خریداران را در سراسر جهان برآورده می‌کنند. سایت‌های خرید عمده نوعی بازار مجازی هستند که در آن‌ها مشتریان می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهند. قبل از تکمیل فرایند خرید نیز می‌توان منابع مختلف را با یکدیگر مقایسه کرد.

این سایت‌های فروش عمده طیف گسترده‌ای از محصولات را در دسته‌های مختلف از جمله وسایل الکترونیکی، مد، کالاهای خانگی، محصولات زیبایی و غیره ارائه می‌دهند. وب‌سایت‌های عمده‌فروشی نیز دسترسی بی‌نظیر به کالاهای متنوع را با قیمت‌های رقابتی امکان‌پذیر می‌کنند.

سایت خرید عمده به معنای ایجاد تجربه خرید یکپارچه و راحت برای مصرف‌کنندگان و استفاده از به‌روزترین فناوری‌هاست. این سایت‌ها رابط‌های کاربرپسندی دارند و خریدار این امکان را پیدا می‌کند که از قابلیت جست‌وجوی پیشرفته آن‌ها بهره ببرد. در بخش‌های بعدی ۵ نمونه از این سایت‌های فروش عمده را به‌طور خلاصه به شما معرفی می‌کنیم.

سایت علی بابا

علی بابا یکی از سایت‌های خرید عمده و آنلاین است که طیف متنوعی از محصولات را در اختیار مشتریان بالقوه قرار می‌دهد. این سایت از سال ۱۹۹۹ تاسیس و به یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های خرید عمده تبدیل شد. در حال حاضر نیز مرکزی برای اتصال خریداران و فروشندگان در سراسر جهان محسوب می‌شود.

وب‌سایت علی بابا با تسهیل معاملات بین تامین‌کنندگان و خریداران، به انواع کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا در فرایند عمده‌فروشی شرکت کنند. این سایت دارای دسترسی جهانی و شبکه گسترده‌ای از تامین‌کنندگان است؛ زیرا میلیون‌ها تولیدکننده، محصولات خود را در این سایت عرضه می‌کنند.

سایت علی اکسپرس

سایت و پلتفرم تجارت الکترونیک علی اکسپرس در سال ۲۰۱۰ راه‌اندازی شد و نوعی بازار جهانی است که طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمت‌های رقابتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. درواقع چیزی که باعث تمایز علی اکسپرس شده، شبکه گسترده فروشندگان چینی آن است.

طیف وسیعی از انواع محصولات، از لوازم الکترونیکی تا محصولات زیبایی، در این سایت قابل خریداری هستند. با توجه به تنوعی که در این پلتفرم آنلاین مشاهده می‌شود، مشتریان می‌توانند نیاز خود را خیلی راحت برآورده کنند. به زبان ساده علی اکسپرس مقصدی برای خرید مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

سایت ۱۶۸۸

سایت ۱۶۸۸ نیز بازار عمده برای خرید و فروش محصولات چینی است که البته زیرگروه سایت علی بابا به‌شمار می‌آید. این پلتفرم بستر آنلاین و محبوبی برای انواع کسب‌وکارهایی است که محصولات مورد نیاز خود را از کشور چین تهیه می‌کنند.

در سایت ۱۶۸۸ نیز با طیف وسیعی از کالاها با قیمت‌های رقابتی روبه‌رو خواهید شد که بدون شک انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. این فروشگاه اینترنتی نیز همانند سایر سایت‌های فروش عمده و آنلاین چینی، مزایا و معایبی دارد که قبل از تکمیل فرایند خرید خود باید آن‌ها را مدنظر قرار دهید.

سایت بست بای (Best Buy)

سایت بست بای فعالیت خود را در سال ۱۹۶۶ آغاز کرد و نسبت به سایت‌های دیگر، گزینه خوبی برای خرید عمده محسوب نمی‌شود؛ اما به هر حال می‌توان طیف وسیعی از لوازم الکترونیکی را با قیمتی مناسب از آن خرید. آنچه که باعث تمایز این سایت شده، تعهد آن به هنگام ثبت معامله میان خریدار و فروشنده است.

تعهد به کیفیت کالا و خدمات ارائه‌شده به مشتری، رمز موفقیت این سایت به‌شمار می‌آید. برخلاف بسیاری از سایت‌های عمده‌فروشی رقیب، سایت بست بای تیمی از کارکنان آگاه را استخدام کرده است که بتوانند در ساعات مختلف پاسخ‌گوی نیاز خریداران باشند. این ویژگی یکی از ارزشمندترین نکات به هنگام تکمیل فرآیند خرید از این پلتفرم است.

سایت ای بی (ebay)

سایت ای بی که از سال ۱۹۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد، یکی از برجسته‌ترین سایت‌های فروش عمده است که ثابت‌ترین قیمت‌ها را دارد. همچنین در این سایت شاهد انواع مختلفی از حراج‌ها هستیم که بستری مناسب را در اختیار فروشندگان و خریداران سراسر جهان قرار داده است. کالاهای متنوعی را می‌توان از این سایت خریداری کرد که هریک از آن‌ها با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

چطور از سایت‌های فروش عمده خرید کنیم؟

برای اینکه بتوانید بدون دردسر خرید عمده خود را تکمیل کنید، بدون شک به کمک شرکت قوی و کاربلدی نیاز دارید تا در این زمینه تجربه و تخصص بالایی داشته باشد. وانیکس یکی از شرکت‌های بازرگانی است که در روند سورس‌یابی و انتخاب بهترین تامین‌کننده با مناسب‌ترین قیمت کنار شما خواهد بود.

فروش عمده از سایت‌های چینی همیشه سودآور نیست و اگر تامین‌کننده خود را با دقت انتخاب نکنید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. بنابراین به تیم ما اعتماد کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن محصولات مورد نظرتان را درب انبار تحویل بگیرید. برخی از خدمات منحصربه‌فرد این شرکت بازرگانی را در زیر نام می‌بریم:

  • یافتن بهترین و معتبرترین فروشنده

  • توانایی خرید با قیمت مقرون‌به‌صرفه

  • دریافت نمونه کالای مورد نظر

  • پرداخت وجه به تامین‌کننده

  • ثبت سفارش مستقیم

  • نگهداری از محصولات در کشور چین (انبارهای حاضر در گوانگ‌ژو و هنگ‌کنگ)

  • حمل هوایی (۳۵ تا ۴۵ روزه)

  • حمل دریایی (۷۰ تا ۷۵ روزه)

  • تحویل کالا درب انبار ایران

  • ارائه چک تضمینی

کد خبر: ۲۹۴٬۰۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha