۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد: پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می‌دهد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه(۱۶ تیر) شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.

به گزارش بازار، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور، جوی آرام برقرار است، در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ می دهد.

از شنبه هفته آینده تا دوشنبه در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های تهران، البرز و مازندران، برخی نقاط در گیلان و غرب مازندران ابرناکی گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش، در این مدت در ارتفاعات کرمان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان به ویژه در ساعت های بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت در برخی نقاط گرد و خاک انتظار می رود.

پنجشنبه و جمعه افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور رخ می دهد و در غرب و جنوب غرب کشور تا شنبه افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود. در پنج روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق شرق بخش هایی از مرکز و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید تا خیلی شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد. خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان تا جمعه مواج خواهد بود.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha