۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
مجتمع پردیس رسانه و پارک رجایی شهر تبریز به بهره برداری رسید

مجتمع پردیس رسانه و پارک رجایی شهر تبریز به بهره برداری رسید

تبریز- شهردار تبریز در جمع اصحاب رسانه و اعضای شورای اسلامی شهر بهره برداری از مجتمع پردیس رسانه و هنر و پارک رجایی شهر را کلید زد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در جمع اصحاب رسانه و در جریان برگزاری نشست خبری افزود: این پروژه شامل مجتمع پردیس رسانه و هنر و همچنین پارک رجایی شهر است که با تخصیص و صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اجرا و در اختیار اصحاب رسانه و شهروندان عزیز قرار گرفت.

هوشیار ارتقای سرانه‌های شهری با تاکید بر توسعه زیرساخت های فرهنگی را یکی از اولویت‌های اساسی مدیریت شهری دانست و افزود: با تلاش‌های مستمر و بی وقفه و با بهره گیری از توان فنی و مهندسی پرسنل شهرداری، ساختمان پردیس رسانه و هنر در ۲۴ هزار مترمربع مساحت و در شش طبقه سازه‌ای با صرف ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی ورزشی مورد استفاده اصحاب رسانه و هنر شهر قرار می‌گیرد، افزود: این مجتمع به عنوان بزرگ‌ترین و منحصر بفردترین مجموعه فرهنگی و هنری شمالغرب کشور، مجهز به سالن بدنسازی و پرورش اندام، فیزیوتراپی، زمین ورزشی، سالن آمفی تئاتر، اتاق کنفرانس، گالری و نگارخانه و… است.

هوشیار از این مجموعه به عنوان ظرفیتی مهم جهت توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نام برد و گفت: شهرداری تبریز در کنار توجه به اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی، توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار تبریز همچنین از اتمام عملیات عمرانی احداث پارک رجایی شهر در مجاورت مجتمع پردیس رسانه و فرهنگ تبریز با هزینه کرد ۳۸ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این بوستان جدید به عنوان فضایی تفریحی در کنار مجتمع فرهنگی پردیس رسانه و هنر می‌تواند موجب رونق بخشی هر چه بیشتر شهروندان از این پروژه جدید باشد.

یادآور می‌شود روز گذشته نیز ۳ پروژه عمرانی با ۴۴ میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری تبریز در حوزه منطقه ۷ به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha