اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی در جهان
با Acemagic X۱ آشنا شوید؛

اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشو افقی در جهان

طی چند سال گذشته، شاهد دستگاه‌هایی بوده‌ایم که از چند نمایشگر استفاده می‌کنند. حالا لپ‌تاپ جدیدی با نام Acemagic X۱ عرضه شده است که از دو نمایشگر ۱۴ اینچی ۱۰۸۰p در کنار یکدیگر برخوردار است.

به گزارش بازار، Acemagic X۱ لپ‌تاپی است که در کنار نمایشگر اصلی خود، یک نمایشگر اضافی هم دارد. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، نمایشگر اضافی این دستگاه افقی قرار گرفته است و از طریق سیستم لولای آن در کنار صفحه‌نمایش اصلی باز می‌شود. شرکت سازنده این دستگاه آن را «اولین لپ‌تاپ ۳۶۰ درجه تاشوی افقی جهان» نامیده است.

مشخصات لپ‌تاپ Acemagic X۱

هنوز قیمت، تاریخ عرضه یا مشخصات کامل لپ‌تاپ Acemagic X۱ در دسترس نیست اما به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ برای بازی یا وظایف سنگین ساخته نشده است. ازجمله مشخصات آن به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i۷-۱۲۵۵U، حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR۴ و یک ترابایت حافظه PCIe ۳.۰ SSD اشاره شده است.

همچنین از طریق درگاه‌های USB-A و USB-C حداکثر سرعت انتقال داده ۵ گیگابیت‌برثانیه را فراهم می‌کند و به‌جای HDMI ۲.۱، برای خروجی ویدیو از HDMI ۲.۰ استفاده شده است. همچنین یکی از دو پورت USB-C آن فقط برای شارژ است.

نمایشگر اضافی تنها ویژگی جذاب Acemagic X۱ نیست، جمله نمادین «استیو جابز» در سال ۲۰۰۵ که می‌گوید: «Stay Hungry, Stay Foolish» یعنی «گرسنه بمان، احمق بمان.» با طلای واقعی روی سمت چپ صفحه‌کلید دستگاه حک شده است. متأسفانه تصویری از این نقل‌قول با طلا موجود نیست.

اگر نام Acemagic را هرگز نشنیده‌اید، این شرکت چینی معمولاً با فروش رایانه‌های شخصی مینی شناخته می‌شود و اخیراً پس از عرضه برخی دستگاه‌هایش با بدافزار، از مشتریانش عذرخواهی کرده است و مبالغ پرداخت‌شده آن‌ها را برگردانده است. جدیدترین دستگاه این شرکت مینی‌کامپیوتر ۱۴۰۰ دلاری است که شبیه روتر بازی به‌ نظر می‌رسد.

کد خبر: ۲۹۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha