۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
افزایش ۲.۳ درصدی تولیدات مسکن طی یک سال اخیر

افزایش ۲.۳ درصدی تولیدات مسکن طی یک سال اخیر

دبیر انجمن انبوه سازان گفت: بازار مسکن راکد است اما با افزایش تولیدات در حوزه مسکن شاهد رونق در بخش تجهیزات و زیرساخت‌ها خواهیم بود.

به گزارش بازار، ناصر میرزایی دبیر انجمن انبوه سازان در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه بازار مسکن در طی چند سال گذشته در رکود کامل قرار گرفته است گفت: در صورت استفاده از ظرفیت های داخلی و محصولات داخلی به ویژه در بخش لوله و اتصالات و شیرآلات ما شاهد تقویت ظرفیت های داخلی خواهیم بود.

وی توضیح داد: همزمان با استفاده از ظرفیت های داخلی میزان تولیدات به ویژه در بخش شیرآلات بهداشتی افزایش یافته و در حال حاضر با پروژه های نهضت ملی مسکن میزان تولیدات داخلی بیشتر شده و از سوی دیگر با برنامه ریزی های که انجام دادیم شاهد کاهش ۲۰ درصدی صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

دبیر انجمن شیرآلات بهداشتی افزود : با توجه به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر صرفه جویی در مصرف آب اقدامات لازم در این بخش صورت گرفته و با توجه به آنکه ۷۰ درصد از مصرف آب در بخش کشاورزی است برای صرفه جویی در سایر بخش ها هم اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای استفاده از ظرفیت های داخلی نمایشگاه شیرآلات ت لوله و اتصالات از ۱۸ تا ۲۱ برگزار می شود و تا به امروز در این صنعت ۲۰ هزار نفر مستقیم و ۱۰۰ هزار نفر غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha