۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
موافقت نامه همکاری میان معاونت علمی ریاست جمهوری و ذوب آهن اصفهان امضا شد
با حضور معاون رئیس جمهور در شرکت ذوب آهن اصفهان؛

موافقت نامه همکاری میان معاونت علمی ریاست جمهوری و ذوب آهن اصفهان امضا شد

اصفهان - موافقت نامه همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و ذوب آهن اصفهان امضا شد.

به گزارش بازار، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در ذوب آهن اصفهان ضمن دیدار و گفت و گو با مسئولین این مجتمع عظیم صنعتی، موافقت نامه همکاری با این مجتمع امضا نمود.

دهقانی فیروزآبادی در این دیدار گفت: این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ تر شرکت های دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.

وی افزود: صنعت فولاد اهمیت بسیار زیادی در اقتصاد کشور دارد و لذا بهره گیری از دانش روز و همچنین مشارکت و همکاری با شرکت های دانش بنیان به ویژه در شرایط تحریم، برای این صنعت مهم و حیاتی است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور اضافه کرد: محدودیت های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم.

وی اظهار کرد: طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت های دانش بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت های دانش بنیان است.

دهقانی فیروزآبادی بیان کرد: صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت های دانش بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این نشست ابراز کرد: تلاش می کنیم تا رویکرد دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی بیش از گذشته جاری شود و بسترهای لازم برای این همکاری مهیا شده است.

وی ادامه داد: در راستای تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید سه میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می گیریم.

کد خبر: ۲۹۳٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha