۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱
اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری ها و بخشداری های کردستان به فناوری فیبرنوری
مدیر مخابرات منطقه کردستان خبر داد:

اتصال ۱۰۰درصدی فرمانداری ها و بخشداری های کردستان به فناوری فیبرنوری

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تمام فرمانداری ها و بخشداری های کردستان به منظور تهسیل در فرآیند کاری به صورت ۱۰۰درصد به فناوری فیبرنوری تجهیز و متصل هستند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه زیرساخت فیبرنوری به صورت ۱۰۰درصدی برای فرمانداری ها و بخشداری های کردستان ایجاد و فراهم شده است، افزود: این مهم در تسریع خدمت رسانی به مردم و کیفیت فرآیندها و امور اداری آنها تاثیر بسزایی دارد.

وی اظهار داشت: تامین امنیت در انتقال داده های بین سازمانی بربستر مطمئن، ایجاد شرایط مطلوب در خدمت رسانی به مراجعین از وظایف مخابرات نسبت به مشتریان است که بر اساس شاخص ها و معیارهای موجود عملیاتی شده است.

حکمت با اشاره به برخی حساسیت های موجود در بخش امنیت و حفاظت از اسناد الکترونیکی در ادارات، عنوان کرد: مخابرات منطقه علاوه بر رسالت ها و استراتژی های کاری خود در راستای تحقق برنامه مسولیت اجتماعی نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به تجهیز فرمانداری ها و بخشداری ها به فیبر نوری و ایجاد زیرساخت های آن اقدام نموده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۵ تیرماه و اجرای کامل کابل کشی فیبرنوری در بخشداری ها و فرمانداری های استان، بیان کرد: این مهم شرایط برگزاری انتخابات و هرگونه فعالیت الکترونیکی و اینترنتی را در سطح مطلوب فراهم آورده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: زیرساخت های ارتباطی در شعب اخذ رای برای برگزاری دوره دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران همچون دور اول در استان ایجاد شده است.

حکمت ارتقا و بروزرسانی زیرساخت های مخابراتی در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان را از برنامه های اصلی شرکت مخابرات ایران اعلام کرد و افزود: این منطقه نیز همسو با سیاست های کلان مخابرات ایران با سرمایه گذاری و ایجاد فضای بهتر شرایط بهره مندی مشتریان از سرویس ها و خدمات مخابراتی را مهیا کرده است.

کد خبر: ۲۹۳٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha