۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
صنعت هوانوردی ایران از شرایط تحریم عبور کرد

صنعت هوانوردی ایران از شرایط تحریم عبور کرد

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه صنعت هوانوردی از شرایط ها تحریم عبور کرد،گفت: نوع برنامه ریزی عربستان ما را در شرایط بسیار سختی در پروازهای حج قرار داد.

به گزاش بازار، محمد محمدی بخش در حاشیه بهره برداری از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: عملیات رفت پروازهای حج با امنیت کامل انجام شد؛ در پروازهای برگشت با درایت و ایمنی کامل تاکنون ۴۰ درصدی از زائران به کشور بازگشته آمد.

وی ادامه داد: مجموعه بخش پروازی، فرودگاهی، امنیت، سپاه حفاظت پروازی، گمرک و... تمام تلاش خود برای به سرانجام رساندن این ماموریت به کار بسته اند.

وی با بیان اینکه نوع برنامه ریزی عربستان ما را در شرایط بسیار سختی قرار داد، افزود: با صنعتی مواجه هستیم که امروز خبرهای خوبی از آن منتشر می شود. صنعت هوانوردی شرایط سخت تحریم و کرونا را سپری کرده است‌. این صنعت با وجود تحریم ها امروز رو به رشد حرکت می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هفته گذشته شاهد الحاق ناوگان های کوپتری و هواپیما به یک شرکت بودیم و امروز مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ایران ایر بعد از دو سال به بهره برداری رسید.

محمدی بخش بیان کرد: در حوزه سایبری دشمن ایران به خصوص رژیم صهیونسیتی به زیرساخت‌های ما حمله می کند و باید کشور را برای ایستایی و تاب آوری تجهیز کنیم.

وی از بازیافت هواپیماها خبر داد و از بازگشت قطعات به چرخه مصرف خبر داد و گفت: برای این کار شهر همدان به عنوان پایلوت انتخاب شده و شرکت های دانش بنیان می توانند در این زمینه فعالیت داشته باشند.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha