۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
فروش ۵۳ میلیارد تومانی سینماها در هفته اول تیرماه
سه شنبه داغ گیشه؛

فروش ۵۳ میلیارد تومانی سینماها در هفته اول تیرماه

فروش سینمای ایران از یکم تا هشتم تیرماه به بیش از ۵۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان رسید؛ همچنین در این هفته ۸۳۶ هزار و ۹۶۷ نفر به تماشای فیلم‌های اکران شده نشستند.

به گزارش بازار، از روابط عمومی موسسه سینماشهر، فیلم‌های سینمایی «تگزاس۳» با فروش بیش از ۲۲ میلیارد و ۷۸ میلیون تومان، «خجالت نکش۲» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۳ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و دو میلیون تومان، «مست عشق» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان و «سال گربه» با فروش بیش از یک میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم و فروش میلیاردی جدول فروش اول تا هشتم تیر ماه بودند.

فیلم‌های «عطرآلود» با فروش بیش از ۶۹۹ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۵۹۲ میلیون تومان، «قلهک» با فروش بیش از ۳۵۵ میلیون تومان، «آبی روشن» با فروش بیش از ۲۲۶ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۱۰۰ میلیون تومان در رتبه‌های پنجم تا دهم جدول فروش هفته گذشته جای گرفتند.

همچنین سینمای ایران، سه شنبه پنجم تیرماه با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۴۲ میلیون تومان و ۱۶۵ هزار و ۱۹۲ نفر، پرفروش‌ترین و پربیننده‌ترین روز سینما در هفته گذشته بودند.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha