۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
بهترین سواحل مارماریس کجاست؟

بهترین سواحل مارماریس کجاست؟

مارماریس، این شهر رویایی که در آغوش دریای اژه جای گرفته، به سواحل زیبا و بهشتی خود مشهور شده است.

مارماریس، این شهر رویایی که در آغوش دریای اژه جای گرفته، به سواحل زیبا و بهشتی خود مشهور شده است. احتمالا شما هم بعد از دیدن تصاویر سواحل مارماریس ترکیه، تصمیم گرفته‌اید به این شهر زیبا سفر کنید. اما بهترین سواحل مارماریس کجاست.

ساحل ایچملر

ساحل ایچملر که طولانی‌ترین ساحل مارماریس شناخته می‌شود، در ۹ کیلومتری این شهر و در منطقه ایچملر واقع شده است. از مارماریس تا ساحل ایچملر با ماشین تقریبا ۱۵دقیقه رانندگی دارید.

ایچملر مارماریس ساحلی درخشان و بسیار تمیز دارد که همواره محبوب گردشگران تور بوده است. تقریبا تمام هتل‌های لوکس مارماریس در این ساحل قرار دارند. یکی از جذابیت‌های ساحل ایچملر وجود جنگل در کنار ساحل است که لذت بازدید از این منطقه را دوچندان می‌کند. می‌توانید در حالی که رو به دریای زلال دراز کشیده‌اید، از سایه درختان بهره مند شوید.

این ساحل امکانات خوبی نیز ارائه می‌کند. از سرویس‌های بهداشتی تا کافه و رستوران، مراکز خرید و اقامتگاه‌های لوکس را می‌توانید در ساحل ایچملر بیابید. همچنین می‌توانید از تفریحات آبی این ساحل استفاده کنید. جت اسکی، پاراسلینگ، غواصی، اسنورکلینگ، قایق سواری و تفریحات آبی متنوع دیگر در ایچملر منتظر شما هستند تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز را برایتان رقم بزنند.

ساحل مارماریس

ساحل مارماریس در راهنمای سفر به مارماریس مرواریدی درخشان در آغوش دریای اژه به حساب می‌آید. این ساحل قلب تپنده تفریح و گردشگری در شهر مارماریس است. ساحل مارماریس در مرکز شهر و کنار بندر مارماریس واقع شده است و دسترسی به آن از هر نقطه از شهر امکان‌پذیر و آسان است.

ساحل مارماریس، ساحلی شلوغ و پرجنب‌وجوش است که برای هر سلیقه‌ چیزی برای ارائه دارد. هتل‌های لوکس و مجلل، رستوران‌های بین‌المللی ، کافه‌های دنج، فروشگاه‌های متنوع و همه آنچه از یک ساحل مدرن انتظار دارید در ساحل مارماریس به وفور یافت می‌شود.

مانند دیگر سواحل این شهر، ساحل مارماریس نیز تفریحات آبی هیجان‌انگیزی مانند غواصی، قایق سواری، جت اسکی و... را برای مسافران ارائه می‌کند.

این ساحل از مناظر زیبایی نیز برخوردار است. قلعه سنت جان، بندر مارماریس، کوه‌های سرسبز و آبی بیکران دریای اژه منظره‌ای بدیع و چشم‌نواز را در ساحل مارماریس به نمایش می‌گذارند. علاوه بر این امکانات و زیبایی‌ها، دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری مارماریس از دیگر مزایای ساحل مارماریس است.

ساحل آموس

یکی از سواحل شهر مارماریس، ساحل آموس در مجاورت کوه‌های پوشیده از درخت و گیاه است. از این رو بیش از آنکه به ساحلی معمولی شبیه باشد، اسرارآمیز است و از جذاب‌ترین جاهای دیدنی مارماریس به شمار می‌آید. این ساحل در فاصله ۲۴ کیلومتری از شهر مارماریس قرار دارد و به شهر تورونچ نزدیک است.

ساحل آموس امکاناتی مانند کافه و رستوران و تجهیزات ساحلی مانند تخت و چتر و ارائه می‌کند، اما شاید به دلیل دشواری دسترسی از شهر، نسبت به دیگر سواحل مارماریس ترکیه کمتر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین به گفته مسافران، این ساحل برای تفریح آبی اسنورکلینگ، بسیار منطقه مناسبی است.

ساحل ترنج

بهترین سواحل مارماریس کجاست؟

ساحل ترنج در شهری به همین نام، در۲۰ کیلومتری مرکز شهر مارماریس قرار گرفته است و به اندازه نیم ‌ساعت رانندگی در جاده ای پیچ در پیچ از آن فاصله دارد. شهر ترنج یک شهر آفتابی و ساحلی و کاملا مناسب استراحت و گذراندن یک تعطیلات آرامش‌بخش است.

این ساحل امکانات متنوعی را برای مسافران در نظر گرفته است. علاوه بر امکانات رایجی مانند رستوران و کافه و خدمات ساحلی، فروشگاه‌های مخصوص فروش لوازم غواصی و تفریحات دریایی، لباس و فروشگاه های سوغاتی فروشی در این ساحل به وفور وجود دارند. ساحل ترنج یکی از بهترین سواحل مارماریس است.

ساحل کلئوپاترا یا سدیر

یکی از جاذبه‌های گردشگری مارماریس که در فاصله ۲۲ کیلومتری این شهر قرار دارد، جزیره سدیر است که به نام ملکه مشهور مصر یعنی کلئوپاترا نیز معروف است. جزیره سدیر در ساحل اولا، استان موغله واقع شده است و از سواحل زیبای مارماریس است.

طبق افسانه، مارک آنتونی، ژنرال رومی، این جزیره را به عنوان هدیه به معشوقه خود، ملکه مصر، کلئوپاترا داده است. بنا به داستان‌هایی که در مورد این جزیره روایت شده‌اند، شن‌های این ساحل از شمال آفریقا با کشتی به این جزیره آورده شده است.

بازدیدکنندگان جزیره سدیر می‌توانند از فعالیت‌های مختلف آبی مانند شنا، غواصی و قایق سواری در جزیره لذت ببرند. همچنین این جزیره میزبان ویرانه‌های یک حمام رومی باستان است که اگر به تاریخ علاقه‌مند باشید برایتان جذاب خواهد بود.

در جزیره تعدادی رستوران و کافه وجود دارد که غذاها و نوشیدنی‌های ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کنند.

ساحل اوزون یالی

ساحل اوزون یالی که به «ساحل طولانی» نیز شناخته می‌شود، در نزدیکی قلعه مارماریس در ترکیه واقع شده و به عنوان یکی از طولانی‌ترین و زیباترین سواحل این منطقه شناخته می‌شود.

این ساحل به دلیل ترکیب منحصربه‌فردی از طبیعت بکر، آب‌های کریستالی و آرامش و سکوت، بهشت مسافرانی است که به دنبال فرار از شلوغی شهر و تجربه‌ای آرامش‌بخش هستند. این ساحل تا حدود ۱۰ کیلومتر در امتداد دریا ادامه دارد که مسیر بسیار مناسبی برای پیاده روی و آفتاب گرفتن است. اوزون یالی به شب‌های پرشور و زنده خود نیز معروف است.

رستوران‌ها و کافه‌ها، بارهای ساحلی، فروشگاه‌ها، مراکز اجاره تجهیزات ورزشی، زمین‌های بازی برای سرگرمی کودکان، سرویس بهداشتی و حمام ساحلی و اقامتگاه از امکانات این ساحل هستند.

ساحل جزیره بهشت

بهترین سواحل مارماریس کجاست؟

یکی از سواحل زیبای مارماریس، ساحل جزیره بهشت است که در فاصله ۸ کیلومتری مارماریس ترکیه قرار دارد. این ساحل به دلیل ترکیب منحصربه‌فردی از آب‌های فیروزه‌ای شفاف، ماسه‌های سفید نرم و صخره‌های زیبا، یکی از زیباترین سواحل مارماریس شناخته می‌شود. آب‌های این ساحل به قدری شفاف و تمیز هستند که می‌توانید به راحتی کف دریا را ببینید و ماهی‌ها را در حال شنا مشاهده کنید.

این جزیره ارزشی باستانی و طبیعی دارد. علاوه بر گونه‌های جانوری و گیاهی منحصربه‌فردی که در جزیره بهشت می‌توان مشاهده کرد، غاری با قدمت تاریخی حدود ۱۲ هزار ساله به نام غار نیمارا در این جزیره وجود دارد.

امروزه غار نیمارا به یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره بهشت تبدیل شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند با قایق یا پیاده به این غار دسترسی پیدا کنند و از زیبایی‌های منحصربه‌فرد آن لذت ببرند.

بازدید از سواحل مارماریس ترکیه با برسام سیر

شهر مارماریس در استان موغله به سواحل زیبا و چشم‌نواز خود معروف است. سواحل مارماریس ترکیه هر کدام زیبایی و امکانات خاص خود را دارند. برخی از آن‌ها با پیشینه تاریخی‌شان شناخته می‌شوند و بعضی دیگر به شب‌های پرجنب‌وجوش خود مشهور هستند. از غواصی تا قایق سواری، و از حمام آفتاب تا اسنورکلینگ را می‌توانید در این سواحل امتحان کنید و از زیبایی‌هایی که طبیعت در اختیار انسان قرار داده است بهره ببرید. بازدید از سواحل رویایی مارماریس می‌تواند به بهترین تجربه گردشگری هر مسافری تبدیل شود که بهترین قیمت تور مارماریس را در تورهای برسام برای سفر به بهشت ترکیه یافته است.

برسام سیر آریا یکی از بهترین مجموعه‌های گردشگری در ایران است که مسیر سفر به خارج از مرزهای کشور را برای ایرانیان عزیز هموار می‌سازد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت www.barsamseyr.com از انواع تور خارجی، پکیج های هر تور و قیمت آن مطلع شوید. همچنین برای آگاهی از شرایط پرداخت اقساطی به سایت ما مراجعه کرده و یا با شماره‌تلفن ۰۲۱۴۸۰۴۱۰۰۰ تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای مشتاق شما برای تجربه‌های نو هستیم.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۲۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha