قوانین باید در راستای تسهیل فعالیت‌های تولید باشد

قوانین باید در راستای تسهیل فعالیت‌های تولید باشد

دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید صنعتی بدون همراهی اصناف ممکن نیست و قوانین باید در راستای تسهیل فعالیت‌های تولید باشد.

به گزارش بازار، سید محمدرضا مرتضوی امروز یکشنبه در مراسم روز ملی صنعت و معدن در سالن سران اجلاس اظهار داشت: تولیدگران و صنعتگران تابع مقررات هستند این در حالی است که باید قوانین در راستای حمایت از بخش تولید باشد.

دبیرکل خانه صنعت و معدن افزود: ما مخالف مالیات ستانی عادلانه نیستیم نیاز است تا هزینه کرده‌ها روشن شود و این مالیات‌ها باید صرف هزینه‌های زیرساختی در صنعت شود.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری دستوری کمر صنعتگران را شکسته است گفت: قیمت‌گذاری نه‌تنها برای بخش صنعت و تولید بلکه نفعی برای مصرف‌کنندگان نیز نداشته و ثابت شده است که نظام قیمت‌گذاری دستوری به نفع تولید نبوده، بلکه موجب ایجاد فساد شده است.

مرتضوی ادامه داد: برای ایجاد انگیزه و بهبود معیشت کارگران، ما به عنوان بخش تولید آمادگی داریم برای تامین نیازهای اساسی کارگران با دولت همکاری کنیم تا استانداردهای لازم برای معیشت آنان فراهم شود.

دبیرکل خانه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: برخی از سامانه‌ها موجب بروز برای بخش خصوصی شده است که باید این سامانه‌ها مورد بازنگری قرار گیرد تا منجر به ایجاد فساد نشود.

به گزارش بازار، امروز بسته حمایت از تولید و تجارت خادم الرضا (ع) در راستای تسهیل در تجارت و رفع موانع تولید با حضور وزیر صمت رونمایی می‌شود.

کد خبر: ۲۹۳٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha